قول مساعد قوه قضاییه برای تغییر احکام دانشجویان و زنان بازداشتی

یک عضو هیأت رییسه فراکسیون امید از قول مساعد مسئولان قوه قضاییه برای تغییر احکام دانشجویان بازداشتی و حل مشکل زنان بازداشت شده در ناآرامی‌های مردادماه خبر داد.

قول مساعد قوه قضاییه برای تغییر احکام دانشجویان و زنان بازداشتی

فاطمه سعیدی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در مطلبی در صفحه اینستاگرام شخصی خود به ارائه توضیحاتی درباره جلسه‌اش با یک مقام ارشد قضایی برای پیگیری وضعیت دانشجویان، دراویش و زنان بازداشتی پرداخت.

وی نوشت: دیروز با یکی از مقامات ارشد قوه قضاییه دیدار داشتم. در خصوص دانشجویان و احکام سنگین حبسی که برای آنها صادر شده است به شکل مفصلی بحث کردیم. ایشان پرینتی از نامه وزیر علوم آورد که در آن اسامی تمامی دانشجویانی که گرفتار احکام سنگین شده‌اند، وجود داشت؛ از جمله پریسا رفیعی. ایشان گفت که نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرد تا این احکام تغییر کند.

سعیدی ادامه داد: در خصوص زنان بازداشت شده در ناآرامی‌های مردادماه نیز قول مساعد داده شد که مشکل بازداشت‌شدگان سریع‌تر حل شود. عده‌ای از زنان همچنان در زندان قرچک نگهداری می‌شوند. ‏در مورد زنان زندانی از دراویش نیز تلاش کردم تا نظر مساعد قوه قضاییه را برای آزادی و یا تغییر احکام صادر شده جلب نمایم.

‏عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نوشت: بر اساس سوگندی که در ابتدای دوره نمایندگی یاد کرده‌ام تا روزی که به وکالت از مردم در مجلس حضور داشته باشم، برای پیگیری خواسته‌هایشان تلاش خواهم کرد.

منبع: ایسنا

729

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها