مصلحی: امریکا جرات چپ نگاه کردن به ایران را ندارد/فقط800هزارنفر در دفاع مقدس حضور داشتند،اماموفق شدیم

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه دو نوع نفوذ موردی و جریانی داریم گفت: دشمن در نفوذ جریانی به‌دنبال این است که مسئولان را در تصمیمات شان دچار اشتباه کند.

مصلحی: امریکا جرات چپ نگاه کردن به ایران را ندارد/فقط800هزارنفر در دفاع مقدس حضور داشتند،اماموفق شدیم

حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی امروز در جمع فعالان انقلابی شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد با بیان اینکه امروز در کشور یک عده برای حل هر مشکلی نظرشان به خارج است، افزود: وقتی درباره علت از آنها سؤال می‌شود می‌گویند "می‌ترسیم اروپا و آمریکا به ما لطمه بزنند" و این اصلاً پذیرفته‌شده نیست.

وی با ابراز اینکه اوباما و ترامپ همواره با زبان تهدید می‌گویند گزینه نظامی روی میز است آقایان هم می‌ترسند و وحشت می‌کنند بیان کرد: مقام معظم رهبری در سخنان خود اشاره کردند که ما جنگی نداریم اما یک عده تا یک اتفاق در دنیا می‌افتاد از این قضیه بهره‌برداری می‌کنند و می‌گویند جنگ می‌شود تا به اهداف خود برسند.

مصلحی با تصریح به اینکه ترامپ در بحث انتخابات دچار بحران شده است، اظهارداشت: یک عده در کشور ما هستند که می‌گویند "ترامپ برای اینکه خودش را از این بحران بیرون بکشد باید در دنیا یک جنگ راه بیندازد و برای راه‌اندازی جنگ اولین اقدامش جنگ با ما است" البته این‌طوری که آقایان می‌گویند نیست ما باید هوشیار باشیم.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند جنگ نخواهد بود چرا که اقتدار و اهرم‌های نظام در یک سطحی است که آمریکا جرأت نمی‌کند نگاه چپ به ایران بیندازد ادامه داد: آمریکا در 40 سال گذشته در جنگ‌های مختلف به انواع تهدیدها و توطئه‌ها ما را امتحان کرده و امروز جرأت نمی‌کند به ما نگاه چپ کند.

وزیر سابق اطلاعات با تأکید به اینکه "ما فراز و نشیب‌های سختی پیشِ‌رو داریم"، گفت: مهم‌ترین آن مشکلات اقتصادی است که باید آن را رد کنیم، مبادا سستی کنیم یا درجا بزنیم.

وی با ابراز اینکه "در جنگ تحمیلی ما تمامی افرادی که درگیر جنگ بودند حدود 800 هزار نفر بود که در مقابل جمعیت آن روز کشور جمعیت کمی بود اما با توکل بر خدا توانستیم موفق شویم" اضافه کرد: دشمن تمام تلاشش را روی همین عده کم بچه حزب‌اللهی گذاشته است که آنها را از کار بیندازد، مبادا ما گول دشمن را بخوریم.

مصلحی با بیان اینکه "دشمنان ما از چهار سال پیش به این نتیجه رسیدند که برای مقابله با انقلاب اسلامی شش کار را باید انجام دهند" تصریح کرد: اولین آن خروج آمریکا از برجام بود.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به برنامه‌های استکبار برای نظام جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: به‌چالش کشیدن کل نظام، افزایش قیمت دلار، ایجاد نارضایتی عمومی، افزایش تورم، جلوگیری از ورود مجدد ایران به بحث هسته‌ای به‌عنوان یک اهرم قدرت برنامه‌های دیگر استکبار است که برای آنها طراحی دقیق صورت گرفته است و ما باید هوشیارانه در این زمینه‌ها عمل کنیم.

مصلحی با تأکید بر اینکه دشمن می‌خواهد با نفوذ به اهدافش برسد، تصریح کرد: مقام معظم رهبری چندین سال است که در هر مناسبتی مسئله نفوذ را مطرح و خطر آن را گوشزد می‌کنند.

وی با بیان اینکه "ما دو نوع نفوذ موردی و جریانی داریم"، افزود: در نفوذ موردی یک نفر مورد هدف قرار می‌گیرد و تمام زندگی‌اش زیر و رو می‌شود و با توجه به نقاط ضعف و قوتش به او مأموریت می‌دهند که چه‌کار باید انجام دهد.

وزیر سابق اطلاعات اظهارداشت: همچنین در نفوذ جریانی دشمن به‌دنبال این است که با استفاده از امکانات خود یک جریان را در جامعه راه‌اندازی کند که مردم و نخبگان و مسئولان ما را در تصمیماتشان دچار اشتباه کند.

وی بهترین راه مقابله با دشمن در شرایط کنونی را صبر و تقوا دانست و عنوان کرد: اگر ما صبوری کنیم مطمئن باشید همه مشکلاتمان به‌کمک خداوند و راهنمایی‌های مقام معظم رهبری برطرف می‌شود.

منبع: خبرآنلاین

729

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    اقای وزیر محترم اول اینکه هر یک از این هشتصد هزار نفر بخاطر ایمانشان معادل دویست نفر بودن دوم ان وقت هدایت کشور فقط دست امام بود و مردم بهش اعتماد داشتند الان سکان کشور دست اختلاسگران هست کلا از حاکمیت مردم نامید شدند بازم بگم؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها