پاسخ معاون سابق امور هنری وزارت ارشاد به انتقادات خواننده پاپ

معاون سابق امور هنری وزارت ارشاد گفت:در حد امکان به صنعتگر کمک کردم اما پایان فعالیتم در وزارتخانه موجب شد که درمان او در خارج از کشور میسر نشود.

پاسخ معاون سابق امور هنری وزارت ارشاد به انتقادات خواننده پاپ

مدت هاست که نوسان فشار خون، غلامرضا صنعتگر را رنج می دهد. او در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: «چند وقت پیش فشار خونم روی ۳۲ بود و دیروز فشارم روی ۲۷ بود. متاسفانه پزشکان نمی‌توانند، تشخیص درستی نسبت به وضعیت من داشته باشند. هر جا می‌روم کسی کاری از دستش بر نمی‌آید و همه پزشکان از وضعیت من متحیر هستند و تغییرات شدید نوسان فشار خون برای آن‌ها عجیب است.»

در بخش دیگر از این گفتگو صنعتگر از مسئولان وزارت ارشادانتقاد کرده بود و می گفت که این روزها کسی حتی به او زنگ هم نمی زند.

ماه ها قبل بر خلاف این روزها بسیاری از فعالان عرصه موسیقی از جمله علی مرادخانی معاون سابق امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به ملاقات این هنرمند رفته بودند و به گفته خود صنعتگر، مرادخانی حتی وعده اعزام وی را به آلمان برای ادامه درمانش داده بود. صنعتگر می گوید هیچ گاه وعده مرادخانی تحقق پیدا نکرد و حالا این خواننده ارزشی کشورمان تصمیم دارد با هزینه شخصی به آلمان سفر کند.

برای روشن شدن این موضوع با علی مرادخانی مصاحبه کردیم و ماجرا را از وی جویا شدیم.

معاون سابق امور هنری به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: خیلی تلاش کردم که شرایط را برای اعزام غلامرضا صنعتگر به خارج از کشور فراهم کنیم، اما متاسفانه کارم در معاونت هنری تمام شد و از وزارت ارشاد و معاونت هنری بیرون آمدم.

وی افزود: پس از این که از وزارت ارشاد خارج شدم، به دوستانم که در وزارتخانه فعال بودند، سفارش کردم که به وضعیت صنعتگر رسیدگی کنند.

مرادخانی در جواب انتقاد صنعتگر از او گفت: برای کمک کردن به ایشان دو بحث مطرح است. یکی این که ما می توانستیم کاری بکنیم و انجام ندادیم؛ دیگر اینکه فرصت نداشتیم و زمان فعالیتمان در وزارتخانه به پایان رسیده است. ما تلاشمان را کردیم که حداقل صنعتگر در تهران مشکلی برای درمانش نداشته باشد. خودشان هم می دانند که ما چه کارهایی برایشان انجام دادیم.

معاون سابق امور هنری وزارت ارشاد در پایان اضافه کرد: با وجود این که من بازنشسته شده ام و دیگر مسئولیتی ندارم، حاضرم که برای درمان صنعتگر تلاش کنم. من به ایشان ارادت دارم چراکه او خواننده ای ارزشی است اگر بتوانم کاری انجام دهم، دریغ نخواهم کرد. من همیشه در خدمت این هنرمند خوب کشورمان هستم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها