رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح :

دشمنان اگر در منطقه خطایی انجام دهند بهای سنگینی برای آن خواهند پرداخت

ارتش آمریکا و دیگر نیرو‌های بیگانه که در خاورمیانه حضور داشته و نیت‌هایی در سر دارند به خوبی می‌دانند اگر کوچکترین خطایی در منطقه انجام دهند بهای سنگینی برای آن خواهند پرداخت.

دشمنان اگر در منطقه خطایی انجام دهند بهای سنگینی برای آن خواهند پرداخت

سردار محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پایان نشست فرماندهان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ارتش آمریکا و دیگر نیرو‌های بیگانه که در خاورمیانه حضور داشته و نیت‌هایی در سر دارند به خوبی می‌دانند اگر کوچکترین خطایی در منطقه انجام دهند بهای سنگینی برای آن خواهند پرداخت.

وی افزود: دشمن در این رویارویی هزینه زیاد و تلفات سنگینی خواهد داد و آن‌ها به هیچ هدفی دست نخواهند یافت.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح تاکیدکرد: اگر دشمن روزی را بیاورد که نفت جمهوری اسلامی ایران از تنگه هرمز به هیچ وجه صادر نشود امنیتی برای دیگران هم وجود نخواهد داشت و نفت دیگری نیز از منطقه به بیرون صادر نخواهد شد.

باقری افزود: اگر در این شرایط نفتی هم بخواهد از منطقه خارج شود باید بهای سنگینی را برای آن بپردازند و این حرف نهایی جمهوری اسلامی ایران است.

وی در ادامه به حضور ناو‌های آمریکایی در خلیج فارس اشاره و تصریح کرد:حرکات نیرو‌های آمریکایی در خلیج فارس به دقت رصد می‌شود واگر اقدامی خلاف حقوق بین الملل انجام دهند از این اقدام جلوگیری شده و به آن‌ها تذکر داده می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1261

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها