افتتاح واحد تولید نساجی گرمسار با حضور وزیر صنعت

شریعتمداری یک واحد تولیدی نساجی با ظرفیت تولید 34هزار تن انواع گونی پلی پروپیلن با حضور شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت در گرمسار به بهره‌برداری رسید.

افتتاح واحد تولید نساجی گرمسار با حضور وزیر صنعت

شرکت مهربان الیاف واقع در شهرک صنعتی فجر گرمسار در آیینی با حضور محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت ، معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان، کاتب نماینده گرمسار و شماری از مسوولان به بهره برداری رسید.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان در همین ارتباط گفت: تولیدی نساجی در شهرستان گرمسار با سرمایه‌گذاری حدود 173 میلیارد ریال و اشتغالزایی برای حدود ۵۰ نفر در گرمسار افتتاح شده است.

اسودی با اشاره به برنامه های امروز وزیر صنعت معدن و تجارت افزود: بازدید از منطقه ویژه اقتصادی گرمسار و نشست با صاحبان صنایع و کارآفرینان از دیگر برنامه‌های سفر وزیر صنعت ، معدن و تجارت در گرمسار است.

وی با بیان اینکه امروز سه طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری هزار و 568 میلیارد ریال و اشتغال 270 نفر با حضور وزیر افتتاح می‌شود، ادامه داد: دکتر شریعتمداری بعد از گرمسار برای افتتاح چند پروژه راهی سمنان می‌شود.

وی افزود: وزیر صنعت، معدن و تجارت در اولین برنامه خود در مرکز استان از خط تولید شرکت عقاب افشان در سمنان بازدید و سپس خط تولید یک شرکت اتومبیل سازی را با سرمایه‌گذاری 1125میلیارد ریال و اشتغال افتتاح خواهد کرد.

وی تصریح کرد: در ادامه برنامه سفر شریعتمداری به استان سمنان طرح توسعه شرکت شیمیایی کلران در سمنان با ظرفیت تولید سالانه 15هزار تن کلرور کلسیم و 16800 تن سود سوزآور مایع و با سرمایه‌گذاری حدود 270 میلیارد ریال را به بهره‌برداری خواهد رسید که با افتتاح این طرح توسعه ،زمینه اشتغال حدود ۵۰ نفر فراهم می‌شود.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها