قاضی‎پور در گفت و گو با خبرفوری:

دولتمردان هنوز در خواب زمستانی‎اند/ روا نیست مردم سوار پراید 40 میلیونی شوند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا روا و جایز نیست که مردم در شرایط امروز اقتصادی برای خودرو پراید با کیفیت پایین 40 میلیون هزینه کنند.

دولتمردان هنوز در خواب زمستانی‎اند/ روا نیست مردم سوار پراید 40 میلیونی شوند

نادر قاضی‌پور در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره نوسانات بازار خودرو که طی روزهای اخیر افزایش پیدا کرده است اظهارکرد: آنچه امروز ما در بازار خودرو شاهد آن هستیم قطعا به دلیل برخی از سوءمدیریت‎هایی است که در عرصه خودروسازی وجود دارد و قابل توجیح نیست که مردم سوار خودرو پراید با کیفیت پایین و قیمت 40 میلیونی شوند

وی تصریح کرد: چطور ممکن است که یک شبه ارزش یک خودرویی مثل پراید به بیش از اندازه واقعی آن برسد و البته با این قیمت هم خودرویی برای فروش در بازار وجود نداشته باشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: اینکه بازار خودرو بعد از نوسانات ارزی با کمی مشکلات در قیمت مواجه شود تا حدی مجاز است اما اینکه ما یکدفعه با این حد افزایش قیمت روبه رو شویم قابل باور و پذیرش نیست.

قاضی‎پور با بیان اینکه گروه و افرادی متاسفانه در بازار خودرو کشور به دنبال منافع خود هستند گفت: در جلسات مستمری که با وزیر صنعت و دیگر مسئولین این وزارتخانه داشتیم بر ضرورت حل سریع این مشکل تاکید کردیم از این رو امیدواریم اقدامات لازم هرچه سریعتر در این راستا صورت گیرد.

وی اظهارکرد: ما امیدواریم علاوه بر برخی سودجویان که توانستند در شرکت‎های خودروسازی نفوذ پیدا کنند مدیران این شرکت‎ها توانمندی خود را در اداره این وضعیت اثبات کنند چراکه این رویه قطعا در نتیجه باندبازی و سوء‎استفاده‎هایی صورت گرفته است که وزارت صنعت باید پاسخگوی آن باشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به درخواست برخی از نمایندگان برای استیضاح وزیرصنعت اظهارکرد: امیدوارم با این طرح سوال بتوانیم گره‎های کوری را که بازار خودرو ایجاد شده است بازکنیم و کمی از بار مشکلات مردم را کاهش دهیم.

قاضی‎پور تصریح کرد: شرایط امروزی که در بازار خودور و بسیاری از حوزه‎های اقتصادی کشور ایجاد شده است قطعا در نتیجه بی‎تدبیری دولت محترم است که در این مدت نیز علی‎رغم تذکرات مکرر نمایندگان راه به جایی نبرده است و دولتمردان هنوز در خواب زمستانی هستند.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • رشید
    0

    دولت خواب نیست و معامله گر خوبی است و خوب میداند چگونه درامد به دست اورد .

  • مردم
    0

    با سلام بالا خره ظلم هم روزی به پایان میرسد . که عاملان ان درون سیلی میافتند . که جایی برای چنگ انداختن ندارند. به مردم میشود ظلم کرد. اما انها هم خدایی دارند . که بسیار سخت انتقام گیر است . ظالم چند صباحی تواناست . اما بسیاری از ظالمین فکر میکردند . عمرشان عبدی است . اما خداوند انها و ثروتشان را نابود کرد . و به تاریخ پیوستند.

  • حسین
    0

    خوب مردم نخرند تمام مشکلات از خود مردم است مردم نخرند به کی میفروشند

  • فرهادی
    0

    دولت بیدار است اونی که خواب است این مردم هستند که برای خودروی پراید 40میلیون هزینه میکنند واقعا جای تاسف است که ایپ خودرو ها را میخرند

  • هادی جوان
    0

    به نظر بنده این آشفته بازار خودرو کار خود سازندگان خودروهای بی کیفیت ایرانی است چطور بعداز یک ماه که پراید به چهل میلیون رسوندن وپیش مردم طبیعیش کردن حالا میخوان ماشین به بازار تزریق کنند؟!؟

  • رضا
    0

    ملت دارن اون که نداره دنبال ماشین نیست جیب این مردم دروغگو پره دولت خبر داره خداکنه از این بتر سرشون بیاد از ماست که بر ماست

  • خر دانا
    0

    همه با هم دوروغ می گویید .یکی میگه فرزندم چوپان‌ها دیگری دخترش را می فرستد لب دریا و اتریش حتما دزد نیست ارز مردم را به اتریش و.. غیره نفرستاده ؟ حتما آقا فریدون پول و ارز نبرده .ملت از دوروغ بیزار است .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها