اژه ای اعلام کرد

قاضی متخلف اصفهان را بشناسید !

سخنگوی قوه قضائیه اسامی دو قاضی فاسد در دادگستری تهران و اصفهان که از کار برکنار شده‌اند را اعلام کرد.

قاضی متخلف اصفهان را بشناسید !

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای در ادامه یکصدو سی امین نشست خبری خود اظهار کرد: اخیراً یکی دو نفر از قضاتی که تخلف کرده بودند که حکم شان قطعی شده که اعلام می کنم. البته تصویرشان را الان ندارم اما بعداً می توانید از دفتر بگیرید.

وی افزود: رئیس شعبه 105 دادگاه کیفری دو اصفهان به نام آقای محمود سعادت فرزند حسنعلی به اتهام فساد اخلاقی پرونده اش مطرح و به سلب صلاحیت قضایی و انفصال دائم از شغل قضایی محکوم و این رای در تاریخ 22 مرداد 97 قطعی شد.

سخنگوی قوه قضائیه اضافه کرد: فرد دیگری به نام مجید شکاری فرزند خسرو، رئیس شعبه 1024 دادگاه کیفری دو تهران است که به اتهام فساد مالی( اخذ رشوه) در دادگاه عالی انتظامی قضات محکوم به سلب صلاحیت قضایی و بازخریدی محکوم شد.

ضمن اینکه از همه قضات شریف تشکر می کنم توصیه می کنم به وسوسه های شیطان و انسان های شیطان صفت حتما توجه نکنند و در دام آنها قرار نگیرند.

محسنی اژه ای با اشاره به پرونده مه آفرید امیرخسروی افزود: زمانی که متهم دستگیر شد، حدود دو هزار و 900 میلیارد تومان بدهی داشت. کل این مال برگشت و از خود متهم بیش از 625 میلیارد تومان جزای نقدی گرفته شد. بیش از چهار هزار میلیارد تومان در این پرونده وصول شده است و این غیر از مبلغ ارز است و چیزی حدود 3.5 میلیون یورو و دلار محکوم شدند که به حساب امروز، عدد قابل توجهی است و این طور نیست که سه هزار میلیارد بخورند و فرار کنند.

منبع: رکنا

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها