پوریا پور سرخ پاییز ما به روی پرده نقره ای می آید

فیلم سینمایی «پاسیو» به کارگردانی مریم بحرالعلومی و تهیه کنندگی سیدامیرسیدزاده با دریافت پروانه نمایش پاییز امسال در گروه هنرو تجربه اکران خواهدشد.

پوریا پور سرخ پاییز ما به روی پرده نقره ای می آید

مریم بحرالعلومی در ارتباط با آخرین وضعیت فیلم سینمایی «پاسیو» گفت: هفته گذشته برای دریافت پروانه نمایش فیلم اقدام کردیم و با صحبت های انجام شده فیلم در پاییز امسال در گروه هنر و تجربه اکران خواهد شد.

وی در خصوص اکران فیلم افزود:جلب نظر و جلب حضور مخاطب عام تر در گروه هنرو تجربه برایم بسیار مهم است که با تمهیداتی چون اکران های مردمی و تبلیغات بتوانیم مردم را به سوی سینماهای هنرو تجربه بکشانیم. همانقدری که برای فیلم های آزادو سینماهای سرگروه زحمت کشیده می شود قطعا برای فیلم های هنرو تجربه هم زحمت کشیده شده است.

گفتنی است؛ فیلم «پاسیو»به کارگردانی مریم بحرالعلومی و تهیه کنندگی سیدامیرسیدزاده یکی از فیلم های راه یافته به سی و ششمین جشنواره بین المللی فجر بود که موفق شد سیمرغ بهترین کارگردان آسیایی را به خود اختصاص دهد.

بهناز جعفری، محدثه حیرت، کریم امینی، یاسمن ترابی، حسین ملکی، بهروز قادری، سحر غمخوار، محمدرسول صفری و بابک انصاری؛ با حضور پوریا پورسرخ و شقایق فراهانی در ‎«پاسیو» ایفای نقش کرده‌اند.

در خلاصه داستان «پاسیو» آمده است: گاهی شهر با تمام بزرگی‌اش برای بعضی آدم‌ها همقواره‌ی یک پاسیو، کوچک می‌شود!

منبع: صبا

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها