پایان دعوای جنجالی دو نماینده مجلس/ لاهوتی و عزیزی آشتی کردند

مهرداد لاهوتی و عبدالرضا عزیزی دو نماینده مجلس که در جریان استیضاح وزیر اقتصاد در جلسه علنی مجلس یا یکدیگر درگیر شده بودند در پایان جلسه علنی مجلس با یکدیگر آشتی کردند.

پایان دعوای جنجالی دو نماینده مجلس/ لاهوتی و عزیزی آشتی کردند

به گزارش خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری ، در جلسه علنی امروز مجلس و در جریان استیضاح وزیر اقتصاد، مهرداد بائوج لاهوتی، نماینده مردم لنگرود در پشت تریبون و در حال ایراد سخن در مقام موافق استیضاح وزیر اقتصاد بود. او در میان سخن خود کرباسیان را خطاب قرار داد اما عزیزی، نمابنده ابهر در کنار وزیر بود و باعث می شد کرباسیان به سخنان لاهوتی گوش ندهد. لاهوتی از عزیزی خواست تا وزیر را ترک کند.

اما مجلس دو نماینده با فامیلی عزیزی دارد. عبدالرضا عزیزی، نماینده شیروان این سخن لاهوتی به مذاقش خوش نیامد و شروع به اعتراض خطاب به لاهوتی کرد، تا حدی که لاهوتی گاهی نمی‌توانست سخن خود را ادامه دهد. نماینده لنگرود از رییس جلسه خواست عزیزی را مدیریت کند.

در ادامه عزیزی نماینده شیروان به وی اعتراض کرد و مدام در صحن مجلس فریاد می زد که لاهوتی گفت منظوری عزیزی نماینده ابهر است.

نماینده شیروان همچنان در حال فریاد زدن بود که لاهوتی اورا مرتیکه صدا کرد.

عزیزی به نزدیک تریبون آمد و خطاب به عزیزی فحاشی کرد. او لاهوتی را با عباراتی همچون گوساله، بیشعور و احمق خطاب قرار داد.

لاریجانی از عزیزی خواست نظم را رعایت کند و توضیح داد که منظورش نماینده ابهر بوده است.

درگیری میان این دو نماینده مجلس در حالی در فضای امروز مجلس که با استیضاح وزیر اقتصاد همراه بود در پایان در جلسه علنی مجلس به آشتی منجر شد و عزیزی با رفتن کنار لاهوتی بابت درگیری پیش آمده عذرخواهی کرد.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها