کاپیتان کبدی بانوان: مطمئن بودم هند را می‌بریم/ آنها ترس داشتند

کاپیتان تیم ملی کبدی بانوان گفت: خودم در لحظات پایانی بازی یک امتیاز را واگذار کردم، اما مطمئن بودم حریف را شکست می‌دهیم.

کاپیتان کبدی بانوان: مطمئن بودم هند را می‌بریم/ آنها ترس داشتند

فریده ظریف دوست کاپیتان تیم ملی کبدی بانوان بعد از قهرمانی در بازی های آسیایی اندونزی گفت: برای قهرمانی و پایان دادن به سیطره هندوستان بر کبدی به اینجا آمده بودیم. خود من در لحظات پایانی بازی یک امتیاز را واگذار کردم ولی مطمئن بودم حریف را شکست می‌دهیم.

وی در خصوص جو پرشور سالن محل برگزاری بازی تاکید کرد: هندی ها چون در مرحله نیمه نهایی به تیم مردان ما باخته بودند، ترس داشتند. برای همین تماشاگران آن به سالن آمده بودند و با شدت تیمشان را تشویق می کردند ولی این تشویق‌ها تاثیری روی ما نگذاشت. باتجربه ترین فرد تیم ملی هستم و سه دوره در بازی های آسیایی حضور داشته‌ام. این چیزها برایم عادی شده است.

کاپیتان تیم ملی کبدی درباره عملکرد سرمربی هندی تیم گفت: شایلا مربی خوبی است. تکنیک و تاکتیک های هندی ها را به ما یاد داده بود تا به موقع بتوانیم از امتیازات استفاده کنیم. باید از فدراسیون هم تشکر کنم. 12 مرحله اردو با بهترین تدارکات فراهم کرد تا به این قهرمانی برسیم. این اولین طلای کبدی بانوان در تاریخ بازی‌های آسیایی و مسابقات قهرمانی آسیا بود.

منبع: فارس

1515

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها