بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ - اندونزی؛

مدال برنز آسیا بر گردن کیانی

ناهید کیانی تکواندوکار کشورمان با شکست برابر حریف تایلندی به مدال برنز بازی های آسیا رسید.

مدال برنز آسیا بر گردن کیانی

ناهید کیانی در سومین مبارزه خود و در مرحله نیمه نهایی برابر نماینده تایاند رفت و نتیجه را 11 بر 6 نتیجه را واگذار کرد و از صعود به مرحله فینال بازماند و توانست مدال برنز بازی های آسیایی را کسب کند و تنها بانوی تکواندوکار ایران باشد که موفق به کسب مدال بازی های آسیایی شده است.

ناهید کیانی آخرین نماینده تیم ملی تکواندو بانوان کشورمان در نخستین مبارزه خود به مصاف حریفی از نپال رفت و با نتیجه 43 بر 4 حریف خود را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

او در راند اول 30 بر 2 حریف خود را شکست داد. کیانی در راند دوم 13 بر 2 از سد نماینده نپال عبور کرد و عدد امتیاز خود را به 43 رساند تا به دلیل اختلاف امتیاز بیش از 20 این دیدار در راند دوم به پایان رسید و کیانی به مرحله بعد صعود کرد.

ناهید کیانی در مبارزه دوم خود در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف حریفی از فیلیپین رفت و با نتیجه 19 بر 14 به پیروزی رسید و علاوه بر صعود به مرحله نیمه نهایی، مدال برنز خود را قطعی کند.

در روز‌های گذشته نیز کوروش بختیار و مرجان سلحشور در پومسه موفق به کسب مدال نقره شدند و فرزان عاشورزاده، میرهاشم حسینی و سعید رجبی در کیورگی مدال برنز و طلا بازی‌ها را بدست آوردند.

الهه شیدایی، ملیکا میر حسینی، زهرا پور اسماعیل و پریسا جوادی در تیم ملی بانوان و مهدی خدابخشی در تیم ملی مردان کشورمان در بخش کیورگی از کسب مدال باز ماندند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1515

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها