واژگونی پژو جان 2 نفر را گرفت

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: در حادثه واژگونی یک دستگاه پژو 405 در کمربندی گوگداطراف شهر گلپایگان دو مرد 23 و 26 ساله جان خود را از دست دادند.

واژگونی پژو جان 2 نفر را گرفت



رئیس مرکز مدیریتحوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: در حادثه واژگونی یک دستگاه پژو 405 در کمربندی گوگداطراف شهر گلپایگان دو مرد 23 و 26 ساله جان خود را از دست دادند.
غفور راستین امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان از وقوع حادثه واژگونی یک دستگاه پژو 405 خبر داد و اظهار کرد: این حادثه در کمربندی گوگد اطراف شهر گلپایگان، در ساعت 16 امروز اتفاق افتاده است.
وی با اشاره به این که این حادثه 3 مصدوم مرد داشت، افزود: در این حادثه علاوه بر 3 مصدوم، دو مرد 23 و 26 ساله جان خود را از دست دادند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان عنوان کرد: بلافاصله پس از اطلاع از وقوع حادثه 2 آمبولانس 115 به محل حادثه اعزام شدند و 3 مصدوم را به بیمارستان امام حسین(ع) گلپایگان منتقل کردند.
وی همچنین از وقوع حادثه ای در ساعت 17:7 دقیقه امروز در جاده خروجی شهرضا به اصفهان سخن گفت و توضیح داد: در این حادثه وانت مزدا با سواری بلریانس تصادف کرد و 5 مصدوم که همگی مرد بودند به جای گذاشت.
راستین ادامه داد: 5مصدوم این حادثه رانندگی توسط دو دستگاه آمبولانس 115 به بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) شهرضا منتقل شدند.

منبع: فارس

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها