اعمال تمهیدات پلیس‌ راه سمنان برای تعطیلات عید قربان

رئیس پلیس‌راه استان سمنان گفت: تمهیدات پلیس‌ راه سمنان در راستای خدمت‌رسانی بهتر به مردم برای تعطیلات عید قربان در ساسر استان سمنان اعمال می شود.

اعمال تمهیدات پلیس‌ راه سمنان برای تعطیلات عید قربان

تقی کبیری رئیس پلیس‌راه استان سمنان در جمع خبرنگاران گفت: تمهیدات پلیس‌ راه سمنان در راستای خدمت‌رسانی بهتر به مردم برای تعطیلات عید قربان در سراسر استان سمنان اعمال می شود.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان تصریح کرد: به دلیل اینکه در سال جاری عید سعید قربان با تعطیلات آخر هفته هم‌زمان‌شده و زائران رضوی و مسافران تابستانی بسیاری از استان سمنان تردد خواهند کرد لذا پلیس تمهیدات خاصی برای این تعطیلات در نظر گرفته است.

تقی کبیری افزود: رعایت مسائل ایمنی و قانون، ضامن سفری ایمن است که متأسفانه باید گفت ۳۵ درصد تصادفات به دلیل سبقت و سرعت غیرمجاز و ۳۸ درصد تصادفات به علت عدم توجه به جلو و خستگی و خواب‌آلودگی راننده رخ می‌دهند و این نشان می‌دهد که به‌جز رانندگی و تنها رسیدن به مقصد باید به مسائل دیگری نیز توجه داشت.

وی اظهار داشت: جاده‌های سمنان کویری هستند و این ویژگی باعث یکنواختی ایجاد خستگی در چشمان رانندگان می‌شود پس استراحت کافی در راه‌های این استان ضروری است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها