چاقو را در سر نگهبان خرمشهری در مرز شلمچه فرو کردند

مرد نگهبان در محوطه بارگیری شلمچه به هنگام فرار دزدان بار سیب زمینی با آنها درگیر شد که چاقوی یکی از آنها در سرش جا گرفت و باعث مرگ وی شد.

چاقو را در سر نگهبان خرمشهری در مرز شلمچه فرو کردند

ساعت 10 صبح روز یکشنبه 29 مرداد ماه سال جاری درگیری خونینی به ماموران پلیس خرمشهر مخابره شد که ماموران با حضور در محوطه بارگیری مرز شلمچه با نگهبان جوانی که غرق خون روی زمین افتاده بود روبرو شدند.خیلی زود سعید سلیمانی، نگهبان محوطه گمرک تجاری شلمچه که یک چاقو در سرش گیر کرده بود به بیمارستان خرمشهر منتقل شد.

ماموران در تحقیقات میدانی پی بردند که 3 جوان قصد سرقت بار سیب زمینی را داشتند که وارد محوطه گمرک تجاری شلمچه شده که نگهبان محوطه متوجه تصمیم 3 سارق شده و به سمت آنها می رود.

در این مرحله دزدان وقتی در برابر سعید سلیمانی قرار می گیرند دست به چاقو شده و با او درگیر می شوند که ناگهان یکی از دزدان برای فرار چاقویش را به سر نگهبان جوان فرو می کند و با زمین افتادن نگهبان، 3 دزد خشن پا به فرار می گذارند.

سعید که پدر 4 کودک است در بیمارستان خرمشهر تحت نظر قرار می گیرد اما روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو می رود.

بنا به این گزارش، تحقیقات پلیسی برای دستگیری عاملان این درگیری مرگبار ادامه دارد.

گفتنی است، روز گذشته تجار و بازرگانان به خاطر نبود امنیت در مرز شلمچه و با توجه به زورگیری و سرقت های زیاد در این منطقه دست به اعتراض زدند و خواستار برقراری امنیت شده اند.

در ماه های گذشته محموله های صادراتی و وارداتی در بار کامیوندارها هدف سرقت راهزنان قرار گرفته است.

منبع: رکنا

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها