مد‌لهای جدید اپل واچ سری ۴ به رونمایی نزدیک شدند

تصویر شش مدل جدید از نسخه‌ سری ۴ ساعت هوشمند  اپل  به تازگی منتشر شده اند.به نظر می رسد  که  به زودی شاهد مدل های جدیدی از ساعتهای هوشمند سری ۴ اپل خواهیم بود.

مد‌لهای جدید اپل واچ سری ۴ به رونمایی نزدیک شدند

این شش مدل به نام‌های A1977, A1978, A1975, A1976, A2007, و A2008منتشر خواهند شد. شماره مدلهای این ساعتها مشابه با مدل های پیشین اپل هستند.

این ساعتها در دو مدل ارائه می‌شوند و تعدادی از آنها دارای فناوری LTE و تعدادی غیر LTE هستند. انتظار می‌رود که اپل در ماه سپتامبر سال جاری طی یک رویداد مدل جدید ساعتهای هوشمند سری ۴ خود را در کنار معرفی آیفون و ایرپادهای خود معرفی کند. سال‌های گذشته نیز چنین منوالی وجود داشت و پیش بینی میشود که امسال نیز چیزی مشابه با سال گذشته اتفاق بیفتد.

اما چه انتظاری می‌توان از ساعت هوشمند سری ۴ اپل داشت؟
یکی از موارد این است که این ساعت دارای سیستم عامل Watch OS5 خواهد بود که اپل در کنفرانس WWDC در سال جاری آن را معرفی کرد. به روز رسانی نرم افزاری این ساعت نیز دارای بهبودهایی همانند پیشرفت های بیشتر سیری و ردیابی هوشمندانه فعالیت هاست.

مینگ چی کو، تحلیلگر قابل اعتماد این صنعت در این باره می‌گوید: سری ۴ اپل واچ به مقوله صفحه نمایش بزرگتر نگاه ویژه ای خواهد داشت و امکان استفاده از باتری بزرگ نیز برای آن وجود دارد. کارشناسان معتقد هستند که اپل با تغییر طراحی و به‌روز کردن اپل‌ واچ و همچنین اضافه کردن سنسورهای جدید به آن، قادر به ثبت رکوردی جدید در عرضه‌ این پوشیدنی‌ نوظهور خواهد بود. او معتقد است که اپل واچ بازطراحی ‌شده به نمایشگر بزرگ‌تر، باتری بهتر و قابلیت‌های بهبودیافته پایش سلامتی مجهز خواهد شد.

مینگ چی کو، علاوه بر اندازه صفحه نمایش و طراحی این محصولات به قابلیت‌های مربوط به ردیابی فاکتورهای سلامتی و همچنین بازدهی این ساعت‌های هوشمند نیز اشاره کرده است. بر اساس این شایعات، سری چهارم ساعت‌های هوشمند شرکت اپل مجهز به سیستم تشخیص ضربان قلب با دقت بیشتر خواهند بود تا بتوانند دقت بیشتری برای تشخیص زودهنگام اختلال‌ها و بیماری‌ها داشته باشند. علاوه بر این، تراشه S4 می‌تواند باعث بهبود سرعت پردازش این ساعت‌های هوشمند شود.

ساعت هوشمند اپل از زمان تولد تا به امروز طراحی خارجی یکسانی داشته است، ولی طبق پیش‌بینی‌ها این روند با عرضه‌ اپل واچ سری ۴ تغییر خواهد کرد. طبق اعلام مینگ‌ چی‌ کو، نمایشگر این ساعت‌ها ۱۵ درصد بزرگ‌تر از نسل کنونی خواهد بود و عرضه‌ی آن از سه ‌ماهه‌ سوم ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد.

منبع: کالاسودا

61

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها