تصاویر جدیدی از میت ۲۰ هوآوی منتشر شد

تصاویر ی جدید از پرچم دار سال آینده برند هواوی منتشر شد. کمپانی چینی هواوی برنامه های بسیار زیادی در سال جاری برای رقابت با سامسونگ و حفظ جایگاه دوم خود دارد.

تصاویر جدیدی از میت ۲۰ هوآوی منتشر شد

این کمپانی مشهور قصد دارد پرچم دار خود را در ماه اکتبر روانه بازار کند. حال امروز قصد داریم به بررسی دو تصویر منتشر شده بپردازیم.

اولین تصویر قاب اصلی این گوشی هوشمند را نشان می دهد. این تصویر نشان از یک گوشی با صفحه نمایش بزرگ با بریدگی صفحه نمایش را نشان می دهد.قابلیت ناچ در این گوشی هوشمند استفاده شده است و به همین دلیل دوربین سلفی و سنسور مجاورت در این بخش قرار گرفته شده است همچنین دکمه فیزیکی که در نسخه قبل وجود داشت در این سری از گوشی های پرچم دار سری میت حذف شده است. در تصویر دوم نیز اخبار بسیار جالبی وجود دارد. هواوی در این گوشی هوشمند سه لنز را برای دوربین اصلی در نظر گرفته است که در یک قاب مربعی شکل در کنار فلش این گوشی هوشمند قرار گرفته است. در این تصاویر خبری از ابعاد این گوشی هوشمند منتشر نشده است اما به نظر می رسد این گوشی هوشمند صفحه نمایشی بیش از شش اینچ داشته است.


در تصاویر منتشر شده جک ۳.۵ میلی متری هدفون در بالای قاب میت ۲۰و کنار اسپیکر استریو واقع شده است ، پورت شارژ آن در قاب پایینی این گوشی هوشمند در کنار اسپیکر اصلی قرار گرفته است.
میت ۲۰ هواوی صفحه نمایش ۶.۳ اینچی خواهد داشت. این گوشی هوشمند دارای رزولوشن ۲۲۴۰ در ۱۰۸۰ و از پنل صفحه نمایش آمولد کمپانی سامسونگ ساخته شده است. هواوی در بخش پردازنده از پردازنده کایرین ۹۸۰ بر پایه معماری هفت نانومتری تشکیل شده است. این پردازنده جدید، نسخه تکامل یافته از کایرین ۹۷۰ ، قدرتمند ترین پردازنده حال حاضر هواوی است. هواوی قرار است در این گوشی هوشمند از رم نرم افزاری شش گیگابایتی استفاده می کند. باتری ۴۲۰۰ میلی آمپری در نسخه میت ۲۰ نشان از باتری بهتر درمقایسه با سال های گذشته ی هواوی دارد. این کمپانی چینی از ابتدا بر روی فبلت های خود باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری را استفاده می کرد و اکنون یک جهش بسیار خوب در بخش باتری شکل گرفته است. هواوی در این نسخه از گوشی های خود از رابط کاربری EMUI 9 به همراه اندروید بهره می برد. به نظر می رسد کمپانی چینی هواوی قصد دارد از شارژر بی سیم جدید تری برای این گوشی هوشمند استفاده کند و با عرضه این شارژر به رقابت با کمپانی سامسونگ بپردازد.

منبع: کالاسودا

61

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها