17 انبار بزرگ احتکار کاغذ، آهن و لوازم خانگی در تهران کشف شد

رئیس پلیس تهران بزرگ اعلام کرد: 17 انبار بزرگ احتکار کاغذ، آهن آلات و انواع لوازم خانگی در اطراف پایتخت واقع در کهریزک بتازگی کشف شد.

17 انبار بزرگ احتکار کاغذ، آهن و لوازم خانگی در تهران کشف شد

سردار حسین رحیمی روز سه شنبه در حاشیه مراسم بازدید از کشفیات اموال مسروقه در نتیجه اجرای طرح موسوم به «رعد» به خبرنگاران توضیح داد: کشف این انبارها بتازگی توسط ماموران پلیس اطلاعات و پیشگیری انجام شده است.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره جزییات این کشفیات گفت: هم اینک به اتفاق خبرنگاران به محل این انبارها مراجعه خواهیم کرد و جزییات بیشتر اطلاع رسانی خواهد شد.

انهدام 12 باند قاچاق کالا
سردار رحیمی همچنین درباره نتایج کشفیات کالاهای قاچاق طی روزهای اخیر توسط پلیس توضیح داد: در مبارزه با کالای قاچاق تاکنون 52 پرونده برای قاچاقچیان کالا تشکیل داده ایم و 23 نفر از قاچاقچیان عمده و خرده نیز دستگیر شده اند.
وی با بیان اینکه 12 باند قاچاق کالا منهدم شد اظهارداشت: اموال قاچاق کشف شده حدود پنج میلیارد تومان ارزش گذاری شده است.
رئیس پلیس تهران بزرگ همچنین اعلام کرد که 10 هزار دلار و چهار هزار و 480 یورو تقلبی از قاچاقچیان کشف شده است.

کشف اموال سرقتی به ارزش 3،5 میلیارد
سردار رحیمی همچنین با تشریح جزییات کشفیات اموال مسروقه در نتیجه اجرای طرح موسوم به رعد توسط پلیس پایتخت گفت: در این عملیات تاکنون چهار هزار و 500 قلم اموال سرقتی شهروندان کشف شده که ارزش آنها 3،5 میلیارد تومان بوده است.
به گفته وی کشف 207 دستگاه خودرو و متورسیکلت ازجمله کشفیات است.
وی با بیان اینکه افزون بر 330 حکم قضایی براساس کارهای اطلاعاتی و رصد روی سارقان، مالخران و مجرمان در تهران بزرگ اخذ شده که 300 مورد آن به نتیجه رسیده است اظهارداشت: ماموران پلیس وارد 300 مخفیگاه سارقان و قاچاقچیان کالا و مواد مخدر شده اند و 555 سارق را بازداشت کرده اند.
به گفته وی 29 گروه از این سارقان و مالخران به صورت باندی عمل می کردند که تاکنون به هزار و 250 سرقت اعتراف داشته اند.
وی گفت: براساس بررسی ها حدود 50 درصد این سارقان دارای سابقه تکرار جرم در سرقت یا مالخری هستند.

بازداشت 460 خرده فروش مواد
رئیس پلیس پایتخت همچنین بازداشت معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر را دیگر بخش اجرای طرح رعد برشمرد و آمار داد: 460 خرده فروش مواد در نقاط مختلف تهران دستگیر و جمع آوری شدند.
وی با بیان اینکه 310 معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مراکز بازپروری تحویل شده اند گفت: 6 باند توزیع کننده خرد مواد مخدر منهدم شده است.
به گفته وی همچنین شش قبضه سلاح جنگی شکاری، 72 سلاح سرد و هزار و 649 قلم مهمات جنگی در این طرح کشف و نیز 12 نفر در حوزه سلاح دستگیر شده اند.

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها