2واحد صنفی در دیر تعطیل شد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان دیر استان بوشهرگفت: 2 واحد صنفی به علت تخلف بهداشتی و برطرف نکردن نواقص اعلام شده توسط بهداشت در این شهرستان تعطیل شد.

2واحد صنفی در دیر تعطیل شد

احمد آخوندیافزود: کارشناسان بهداشت محیط در ادامه روند نظارت و پایش از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، یک مرکز تهیه غذای بیرون بر در شهر دوراهک و یک واحد تولید شیرینی در شهر بردخون را به علت رعایت نکردن اصول بهداشتی پلمب کردند.
وی اضافه کرد: این واحدهای صنفی باوجود بازدیدهای مکرر انجام شده به تذکرها، اخطارها و توصیه های بهداشت بی اعتنایی و مواردبهداشتی را رعایت نمی کردند که بر اساس قانون ماده 13 مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی، توسط واحد بهداشت محیط، تعطیل شدند.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر با تاکید بر رعایت اصول بهداشتی توسط متصدیان صنوف مختلف اظهار کرد: تامین سلامت و امنیت غذایی مردم از اهداف شبکه بهداشت و درمان است و با صنوفی که باعث به مخاطره افتادن امنیت غذایی شهروندان شده و بهداشت عمومی را نادیده گیرد بدون اغماض برخورد قانونی صورت می گیرد.
آخوندی با درخواست از شهروندان گفت: مردم می توانند در صورت مشاهده هرگونه مشکل بهداشتی با سامانه تلفنی 190 تماس گرفته و شکایت خود را مطرح کنند.

منبع: ایرنا

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها