پزشکیان در گفت و گو با خبرفوری:

مجلس در موضوع حصر تصمیم گیرنده نیست/ باید گره مشکلات اجتماعی در کشور حل شود

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در موضوع رفع حصر تصمیم گیرنده نیست اما ما امیدواریم هرچه سریعتر گره مشکلات اجتماعی کشورمان باز شود.

مجلس در موضوع حصر تصمیم گیرنده نیست/ باید گره مشکلات اجتماعی در کشور حل شود

مسعود پزشکیان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره اظهارات خود مبنی بر اینکه رفع حصر در شرایط امروز کشور رویکرد مهمی محسوب می شود اظهار کرد: بنده معتقدم در شرایط فعلی کشور هرگونه گره اجتماعی و یا مشکلات و اختلافات باید از بین برود.

وی با بیان اینکه مجلس درباره موضوع حصر تصمیم نگرفته است که امروز آن را لغو کند خاطرنشان کرد: اعتقاد بنده این است باید همه گلایه ها و گره ها و مشکلاتی که به حق هم بوده یا نبوده را کنار بگذاریم و باید در شرایط امروز دست به دست هم دهیم تا مشکلات کشور را حل کنیم.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در حال حاضر دشمن واحدی در دنیا علیه ایران شکل گرفته است تا کشورمان را به زمین بزند از این رو در این بستر محکوم کردن همدیگر قطعا چاره کار نخواهد بود.

پزشکیان خاطرنشان کرد: همه ما نقاط ضعیفی داریم که می شود به آنها گیر داد از این رو بهتر است دست اقداماتی که آرامش فضای عمومی کشور را برهم می رند فاصله بگیریم.

وی تاکید کرد: امیدوارم با حل مشکلات کشور به خصوص در حوزه مسائل اجتماعی فضا برای همدلی و همراهی مردم و مسئولان فراهم شود.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • ذوالقرنین
    0

    مجلس حتی تو واگذاری ها ودزدی ها هم هیچ کاره است.چین جنوب رو گرفته روس شمال حتی سپاه هم سکوت مرگ اوری در مورد فروش کشور رو داره تجربه میکنه

    نظرات شما -
    • ناصر
      0

      تو که این را نوشته ای یک نفوذی وفتنه گری

  • ل
    0

    شما پیگیر تورم 70 درصدی الان باش فرافکنی بس دیگه

  • بهروز
    0

    سلام.معلوم نیست‌این آقا‌نماینده مردم است یا وکیل مدافع متهمین درحصر!ا

  • سبحان
    0

    مجلس كجا تصميم گيرنده است كه در مورد حصر تصميم بگيرد مجلسين فقط فكر جيب خودشان هستند

  • ali
    0

    موسوی و کروبی و کسانیکه از انها حمایت کردند دقیقا با احمدی نژاد مشکل داشتند که با تقلب گسترده قدرت را مجددا تصرف کرد و اکثریت معترضان و موسوی و کروبی نتنها معاند نظام نیستند بلکه از زحمات خود برای حفاظت انقلابی که مایه امید مستضعفان بود دفاع کردند.

  • نظري
    0

    مگر مجلس داريم

  • ناصر
    0

    ادرس اشتباهی به مردم ندهید حرفی نزنید که یکی به میخ باشد ویکی به نعل اصلا شما چکاره اید که در امور امنتیتی وقانونی کشور که سران نظام که مسئولیت بالاتری از شما دارند دخالت ( بیجا) میکنید چرا برضد اصول مسلمنظام ضربه میزنید شما که در مجلس مسئولیتی دارید وبه این مسئولیت میبالید وضعیت اقتصادی را حل کنید

  • سميرا
    0

    اصلا مجلس اختيار هم دارد حق إظهار نظر دارد فقط جيب خودشان را پر كنند

  • ذ
    0

    باز هم توهم و فرافکنی و .... شما مسئله پوشک رو حل کن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها