محاکمه عضو شواری شهر ورامین به خاطر قتل زن دوم

عضو شورای شهر که زن دومش را به خاطر اختلاف خانوادگی با ماشین زیر گرفته و موجب مرگ وی شد دیروز در حالی پای میز محاکمه ایستاد که توانست رضایت فرزندانش را جلب کند.

محاکمه عضو شواری شهر ورامین به خاطر قتل زن دوم

امیر ۵۶ ساله که عضو شورای شهر بود تابستان سال ۹۶ به دنبال اختلاف خانوادگی با همسر دومش به نام اعظم وی را در یکی از خیابان های ورامین با ماشین زیر گرفت و گریخت.


پیکر نیمه جان زن میانسال که از سوی شاهدان به بیمارستان منتقل شد اما وی ساعتی بعد به خاطر شدت جراحات جان سپرد.

در بررسیها و بازجویی از عابرانی که شاهد ماجرا بودند روشن شد زن میانسال در حال پیاده شدن از خودرو همسرش بود که وی با سرعت عبور کرد و پس از رد شدن از روی همسرش گریخت.

اظهارات شاهدان کافی بود تا عضو شورای شهر به اتهام قتل عمدی بازداشت شود. این مرد در بازجویی ها ادعا کرد مرگ همسرم در تصادف رخ داد و عمدی نبوده است.

در حالی امیر ادعا می کرد همسرش هنگام پیاده شدن از خودرو به زمین افتاده و زیر لاستیک های ماشین رفته است فرزندان وی از پدرشان شکایت کردند.

به این ترتیب مرد میانسال دیروز در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی متین راسخ و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستاد.

در ابتدای این جلسه ۳ فرزند قربانی برای پدرشان حکم قصاص خواستند. یکی از آنها گفت :مادرمان همسر دوم پدرمان بود. پدرمان از همسر اولش نیز سه فرزند دارد.پدرمان مدتی بود با مادرمان درگیر بود و اختلاف های آنها بالا گرفته بود. به همین خاطر هم پدرمان، مادرمان را با ماشین زیر گرفت و او را کشت. به همین خاطر حاضر به گذشت نیستیم و برای پدرمان قصاص می خواهیم .

سپس متهم در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: قبول دارم با همسر دومم اختلاف داشتم اما هرگز راضی به مرگ او نبودم. ما مدتی بود مدام با هم درگیر بودیم .آن روز وقتی دعوا داخل ماشین بالا گرفت همسرم قصد پیاده شدن از ماشین را داشت. او حتی اجازه نداد ماشین را به طور کامل متوقف کنم. من هم که عصبانی بودم وقتی همسرم در حال پیاده شدن از ماشین بود بود حرکت کردم و او روی زمین افتاد .اما واقعا قصد زیرگرفتن وکشتن Killing او را نداشتم .من میخواستم فقط دست و پای همسرم بشکند و تنبیه شود.

وی در حالی که سرش را پایین انداخته بود روبه روی فرزندانش ایستاد و گفت : من هیچ وقت راضی به مرگ مادرتان نبودم. من سالها با او زندگی خوبی داشتم و مرگ او یک اتفاق بودم. حالا شرمنده شما هستم و حاضرم ۶۰۰ میلیون تومان به عنوان دیه بپردازد و سعی می کنم گذشته را جبران کنم.

با اظهارات این متهم فرزندان قربانی راضی به گذشت شدند و اعلام کردند با دریافت دیه از قصاص پدرشان گذشت می کنند .

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا با توجه به رضایت اولیای دم برای متهم حکم صادر کند. وی طبق ماده 612 قانون مجازات اسلامی به 3تا 10 سالزندان محکوم خواهد شد.

منبع: رکنا

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها