یوسف نژاد در گفت و گو با خبرفوری:

ارسال پرونده استیضاح حجتی به کمیسیون کشاورزی/ اقدامات برخی نمایندگان در طرح استیضاح وزرا منطقی نیست

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از ارسال پرونده استیضاح حجتی به کمیسیون کشاورزی به منظور بررسی دقیق تر موضوع خبر داد.

ارسال پرونده استیضاح حجتی به کمیسیون کشاورزی/ اقدامات برخی نمایندگان در طرح استیضاح وزرا منطقی نیست

علی اصغر یوسف نژاد در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره روند طرح استیضاح حجتی وزیر کشاورزی در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این طرح استیضاح که از سوی جمعی از نمایندگان تهیه و تنظیم شده است به هیئت رئیسه ارسال و اعلام وصول شده است.

وی درباره اینکه این استیضاح چه زمانی در صحن مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار خواهد گرفت تصریح کرد: بعد از اعلام وصول شدن طبق روال قانونی این طرح استیضاح به کمیسیون کشاورزی ارسال خواهد شد تا کمیسیون نظر خود را درباره این استیضاح به مجلس ارائه کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: طبق روال قانونی امکان بررسی روند استیضاح تا در ده روز در کمیسیون مربوطه وجود دارد و بعد از آن در صورت حدنصاب بودن استیضاح کنندگان روند برگزاری استیضاح در مجلس صورت می گیرد.

یوسف نژاد با اشاره به اینکه در حال حاضر استیضاح کرباسیان در اولویت کاری مجلس قرار دارد تصریح کرد: از منظر بنده اقدامات برخی از دوستانمان در مجلس در شرایط امروز کشور در طرح استیضاح چند وزیر قطعا منطقی نیست اما قطعا نمایندگان طبق قانون حق استفاده از این رویکرد قانونی را دارند.

وی خاطرنشان کرد: شرایط امروز کشور نیازمند این است که همه نهادها به خصوص قوای سه گانه در جهت حمایت از یکدیگر و اتخاذ یک رویکرد و راهبرد مشترک در جهت حل مشکلات مردم وارد عمل شوند از این رو بهتر بود به جای بیان طرح استیضاح برخی از وزرا با برگزاری نشست های مشترک مشکلات و مسائل به نحو دیگری حل می شد.

عضو هئیت رئیسه مجلس درباره اینکه آیا زمان قطعی حضور رئیس جمهور در مجلس مشخص شده است گفت: تا به امروز از سوی دولت نامه ای پیراموت زمان حضور روحانی در مجلس در راستای پاسخ به سوال نمایندگان ارسال نشده است.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها