شیران در گفت و گو با خبرفوری:

۳/۵ میلیون دلار برای تهیه دارو در سال 97 در نظر گرفتیم/ دولت کوتاهی کند، مجلس اقدام می‌کند/ گزارشی درباره کمبود دارو باتوجه به نوسانات ارزی نداشتیم

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: تا به امروز گزارشی پیرامون کمبود دارو به کمیسیون باتوجه به نوسانات ارزی ارائه نشده است اما قطعا مجلس پیگیر این ماجرا خواهد بود.

۳/۵ میلیون دلار برای تهیه دارو در سال 97 در نظر گرفتیم/ دولت کوتاهی کند، مجلس اقدام می‌کند/ گزارشی درباره کمبود دارو باتوجه به نوسانات ارزی نداشتیم

رضا شیران در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره نارضایتی بیماران سرطانی از عدم اختصاص ارز برای تهیه دارو باتوجه به نوسانات ارزی که در کشور وجود دارد اظهار کرد: دولت موظف و مکلف است که در بحث تامین داروهای بیماران که جز نیازهای اساسی کشور است اقدام کند.

وی تصریح کرد: اگر مشکلاتی در بحث تامین داروهای بیماران سرطانی وجود دارد که باتوجه به گزارشات مردمی این مسائل در شرایط فعلی در کشور حاکم است دولت باید باتوجه به اینکه دارو جز کالاهای اساسی محسوب می شود در این راستا اقدامات لازم را انجام دهد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برای سال ۹۷ حدود ۳/۵ میلیون دلار برای تهیه دارو درنظرگرفته شده لست و در این راستا هیچ تفاوتی بین بیماران خاص و غیرخاص وجود ندارد چرا که این موضوع قانونی است که باید از سوی دولت اجرایی شود.

شیران تاکید کرد: بدون شک اگر کوتاهی از سوی دولت و وزارت بهداشت در جهت تامین دارو بیماران به خصوص بیماران خاص صورت گیرد مجلس شورای اسلامی اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: طی جلساتی که با وزارت بهداشت و سایر مسئولین این وزارتخانه تا به امروز در کمیسیون اجتماعی مجلس برگزار کردیم گزارشی دال بر کمبود دارو مطرح نشده اما قطعا بازهم پیگیر مشکلات مردم در این حوزه خواهیم شد.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها