محمدی در گفت و گو با خبرفوری خبر داد

بررسی پرونده تخلفات ارزی و اقتصادی در کمیسیون اصل ۹۰/ وزارت صنعت در لیست شاکیان قرار دارد

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از بررسی پرونده تخلفات ارزی و اقتصادی در کشور به خصوص در طی ماه های اخیر در کمیسیون متبوعش خبر داد.

بررسی پرونده تخلفات ارزی و اقتصادی در کمیسیون اصل ۹۰/ وزارت صنعت در لیست شاکیان قرار دارد

داود محمدی رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره اینکه در نوسانات اقتصادی اخیر چه پرونده هایی به این کمیسیون ارسال شده است اظهارکرد: پرونده هایی در خصوص ثبت سفارشات، تخصیص ارز و اینکه چه میزانی ارز به چه کسانی و برای چه اختصاص داده شده است به کمیسیون ارجاع داده شود.

وی تصریح کرد: در این پرونده ها باید مشخص شود که ملاک اختصاص این ارزها چه بوده است و با این ارزها چه کالاهایی باید وارد کشور می شد و اگر این کالاها وارد کشور شده است با چه قیمتی ارائه شده است.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: ما در حال حاضر در کمیسیون اصل نود با دقت و جدیت بسیاری. در حال بررسی پرونده های ارسالی در حوزه نوسانات ارزی و اقتصادی هستیم.

محمدی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی با توجه به بیان اصل شکایات از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت ما با همکاری متفابل با این وزراتخانه بانک مرکزی و گمرک در حال جمع آوری اطلاعات لازم هستیم.

وی تصریح کرد: به محض کامل کردن اطلاعات درباره پرونده های ارزی و اقتصادی در گزارش کامل و‌ جامع آن را در صحنی علنی مجلس قرائت خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما در حال حاضر در جهت جمع آوری اطلاعات با توجه به شکایات در حوزه اقتصادی و به خصوص ارز وارد عمل شدیم که امیدوارم در این مسیر به نتایج مدنظر خود دست پیدا کنیم.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها