واکنش پزشکیان به ماجرای مدرسه فیضیه در گفت و گو با خبرفوری:

قطعا پلاکاردهای تهدیدآمیز ساماندهی شده بود/ مسئولان کشور باید جلوی چنین اقدامی را بگیرند

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بنده در جریان نیستم که کدام نهاد در ماجرای پلاکاردهای مدرسه فیضیه قم دخیل بوده است گفت: قطعا این اقدام ساماندهی شده بوده است و مسئولان کشور باید جلوی چنین اقداماتی را بگیرند.

قطعا پلاکاردهای تهدیدآمیز ساماندهی شده بود/ مسئولان کشور باید جلوی چنین اقدامی را بگیرند

مسعود پزشکیان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره پلاکاردهایی که برخی ازطلاب در تجمع مدرسه حوزه علمیه قم در دست داشتند و محتوایی خلاف منافع ملی داشت اظهارکرد: بدون شک اینگونه اقدامات قابل قبول نیست از این رو مراجع و بزرگان ما باید در جهت حل این مسائل به خصوص در مکان‎هایی چون حوزه وارد عمل شوند.

وی با بیان اینکه ما باید از تجربیات گذشته در راستای حل مشکلات کشور بهره بگیریم تاکید کرد: اختلافات در یک جامعه همواره باعث نابودی جوامع و کشورها شده است از این رو اگر ما خواهان حفظ اسلام و کشورمان هستیم باید دست از این اقدامات برداریم.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی درباره بیانیه آیت‌الله مکارم شیراز ی پیرامون ماجرای حوزه علمیه قم و اینکه برخی از نهادهای نظامی در این موضوع دخالت داشتند گفت: بنده در جریان نیستم که کدام نهاد این اقدام را انجام داده است ولی قطعا این اقدام ساماندهی شده بوده است.

پزشکیان تصریح کرد: اینکه 4 تا سپاهی یا 4 تا طلبه اقدامی انجام دهند و آنها را به کل جریان سپاه و یا روحانیت نسبت دهیم قطعا کار درستی نیست از این رو مسئولان کشور باید جلوی چنین اقدامی را بگیرند و در این راستا روشنگری‎های لازم را انجام دهند.

وی با بیان اینکه آیت‎الله هاشمی رفسنجانی ذخیره این مملکت بود و کسی نمی‎تواند به راحتی جای وی را بگیرد گفت: قطعا انتشار چنین پلاکاردهایی جز ایجاد اختلاف در جوامع پیامد دیگری ندارد از این رو بزرگان و مقامات کشور باید در جهت مقابله با این اقدامات وارد عمل شوند و اگر مشکلی وجود دارد باید در اتاق‎هایی که وجود دارد حل شود نه اینکه با بیان آنها در بین مردم شاهد چنین اقداماتی باشیم.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: بهتر است در بیان نظرات خود به گونه‎ای عمل کنیم که شاهد چنین اتفاقاتی که آرامش جامعه را به خصوص در شرایط امروز بهم می‎زند نباشیم.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • جهانگیر روحانی
    0

    صدا و سیما از دولت انتقاد نکنه!! مطبوعات نباید از دولت انتقاد کنند !! تجمع اعتراضی به دولت نباید انجام بگیره !! شعار بر ضد دولت نباید داده شود !!! نمایندگان باید فقط از دولت حمایت کنند !! پس این مردم چگونه حرفشان را به دولتمردان برسانند.

  • ب
    0

    حالا از کجا معلوم این نقشه اصلاح طلبا نبوده ؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها