محمد علیخانی تکذیب کرد/ با هزینه شخصی به بازیهای آسیایی رفتم

محمد علیخانی نماینده شورای شهر تهران و‌ عضو ‌هیات رییسه فدراسیون کبدی، پرداخت هزینه سفر وی توسط کمیته ملی المپیک برای حضور در مراسم افتتاحیه بازیهای آسیایی را تکذیب کرد.

محمد علیخانی تکذیب کرد/ با هزینه شخصی به بازیهای آسیایی رفتم

عضو اصلاح طلب شورای شهر تهران به خبری که در فضای مجازی منتشر شده بود واکنش نشان و این خبر را تکذیب کرد.

قبلا در خبرها آمده بود محمدعلیخانی نماینده شورای شهرتهران و‌ عضو‌هیات رییسه فدراسیون کبدی با هزینه کمیته ملی المپیک در مراسم افتتاحیه بازیهای آسیایی شرکت کرد.

محمد علیخانی در واکنش به این خبر آن را تکذیب و تاکید کرد: من با هزینه خودم در مراسم افتتاحیه بازیهای آسیایی شرکت کردم.

عضو‌هیات رییسه فدراسیون کبدی با تاکید بر اینکه فدراسیون با مشکلات مالی روبروست گفت: با وضعیت مالی بد فدراسیون اصلا امکان چنین چیزی نبوده و نیست که بخواهند هزینه های من را پرداخت کند.

وی افزود: من با دعوت فدراسیون برای بالا بردن روحیه اعضای تیم با هزینه شخصی به مسابقات آسیایی رفتم.

محمد علیخانی عضو هیات رئیسه‌ی فدارسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران در خصوص شرکت در مراسم افتتاحیه‌ی بازیهای آسیایی در کانال تلگرامی اش توضیحاتی نوشت که در زیر می خوانید:

در پی حاشیه سازی و دروغ پردازی های تعدادی از رسانه ها در مورد سفر اینجانب به اندونزی، همزمان با بازیهای آسیایی و شرکت در مراسم افتتاحیه آن لازم دانستم توضیحاتی را به عرض مردم شریف برسانم:

۱- با وجود عضویت اینجانب در هیات رییسه فدراسیون کبدی سفر بنده ارتباطی با کمیته ملی المپیک و یا سهمیه های ورزشی نداشته و با هزینه شخصی به اندونزی سفر کردم.

۲- اصولا فدراسیونهایی همانند کبدی در مخارج معمول خود نیز دچار مشکلات مالی بسیاری هستند چه اینکه هزینه‌های سربار دیگری نیز به آن تحمیل شود. به همین علت با توجه با مشکلات فدراسیون اینجانب در حد توان کمکی را نیز به فدراسیون پرداخت کردم تا به سهم خود دین خود را به فرزندان غیور و نمایندگان کشور عزیزمان ادا کرده باشم.

۳- خوشبختانه تا اولین روز مسابقات کبدی که در اندونزی حضور داشتم به محل بازیها رفتم و از نزدیک شاهد انگیزه بالای بازیکنان، مربیان و مسوولین تیم بودم و حسب وظیفه پس از پیروزی تیم بانوان ایران بر کره پاداشی را نیز به این عزیزان اهدا نمودم.

۴- هر چند امروزه بی اخلاقی تبدیل به رویه برخی افراد و رسانه ها شده و شاید اینگونه رفتارشان عادی هم شده باشد اما اینکه تعدادی افراد ناآگاه با دیدن یک خبر دروغ بدون تحقیق مبادرت به نشر آن و قضاوت پیرامون آن و حتی فحاشی می کنند نیز موضوع قابل تاملی است.

۵- در پایان برای همه ورزشکاران ایرانی حاضر در مسابقات آسیایی به خصوص بازیکنان کبدی آرزوی موفقیت و پیروزی و افتخار آفرینی برای کشور عزیمان ایران دارم.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها