مامور قلابی شهرداری سنندج دستگیر شد

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری سنندج از دستگیری فردی که خود را با نام نیروی اجراییات شهرداری سنندج معرفی می کرد و از شهروندان اخاذی می کرد خبر داد.

مامور قلابی شهرداری سنندج دستگیر شد

عبدالله صالحی اظهار کرد: بحث ساخت و ساز غیر مجاز یکی از مهم ترین مواردی است که شهرداری با جدیت در جهت جلوگیری و پیشگیری از آن فعالیت دارد.

وی افزود: متاسفانه اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز توسط برخی از شهروندان باعث شده که تعداد افراد سود جو هم در این زمینه تخلفات فراوانی مرتکب شوند.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری سنندج، از دستگیری فردی که خود را با نام نیروی اجراییات شهرداری سنندج معرفی و از مردم اخاذی می کرد خبر داد و گفت: این فرد با گشت زنی در محلات و شهرک های سطح شهر منازلی که تعمیرات و یا اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز می کردند را شناسایی و از آنها رشوه دریافت می کرد.

صالحی افزود: با بررسی های به عمل آمده و پیگیری های صورت گرفته خوشبختانه این فرد متخلف شناسایی و با همراهی ماموران انتظامی نسبت به دستگیری آن اقدام شد.

وی به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده همچنین مواردی می توانند مراتب را از طریق شماره تماس 33177014و یا بصورت حضوری به آدرس خیابان انقلاب نرسیده به تونل انقلاب مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اطلاع دهند.

منبع: ایسنا

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها