تساوی ملوان بندرانزلی در برابر قشقایی شیراز

تیم ملوان بندرانزلی در برابر قشقایی شیراز به تساوی یک بر یک دست یافت.

تساوی ملوان بندرانزلی در برابر قشقایی شیراز

از هفته دوم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، عصر امروز دو تیم ملوان بندرانزلی و قشقایی شیراز در ورزشگاه تختی بندرانزلی از ساعت 19:30 به دیدار یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ترکیب تیم ملوان بندرانزلی:

حجت صدقی، عبدالعظیم گوگ، سعید سالارزاده، پوریا غلامی، وحید حیدریه، محمد پوررحمت الله، خشایار زبرجد(از دقیقه 69 حافظ یعقوبی)، امین جهان عالیان(از دقیقه 72 میلاد کمندانی)، علیرضا دغاغله(از دقیقه 64 شهریار مغانلو)، محمد حسین‌پور و یزدان عباسیان.

سرمربیگری تیم ملوان بندرانزلی را فرهاد پورغلامی بر عهده داشت.

ترکیب تیم قشقایی شیراز:

حسین ملک علیایی، محمد مهری(از دقیقه 89 مصدق دریس)، محمدجواد عباسی، سروش سعیدی، کیخسرو سیاهپور، رسول بهاروندی(از دقیقه 76 علی حسامی)، امید کریمی، مسعود اسدی، حسین صادقی(از دقیقه 83 علی آزادمنش)، مرتضی سنجابکی و سیدکاظم رحمانی.

سرمربیگری تیم قشقایی شیراز را مهرداد شکاری بر عهده داشت.

کارت زرد: سعید سالارزاده دقیقه 41، عبدالعظیم گوگ، امین جهان عالیان دقیقه 70(ملوان بندرانزلی) رسول بهاروندی دقیقه 67(قشقایی شیراز)

گل: محمد مهری دقیقه 63(قشقایی شیراز) شهریار مغانلو دقیقه 79(ملوان بندرانزلی)

شرح بازی:

نیمه نخست: تیم ملوان بندرانزلی با استفاده از کناره‌ها چندین حمله را بر روی دروازه تیم قشقایی شیراز طراحی کرد و در سوی دیگر تیم قشقایی به‌دنبال استفاده از ضدحملات بود اما حملات دو تیم بی‌ثمر بود تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم: تیم قشقایی شیراز در دقایق ابتدایی نیمه دوم با استفاده از ضدحمله نخستین گل را وارد دروازه تیم ملوان بندرانزلی کند که پس از این گل تیم ملوان حملات زیادی را با استفاده از کناره‌ها بر روی دروازه قشقایی شیراز انجام داد که توانستند نخستین گل را وارد دروازه تیم قشقایی شیراز کنند تا این بازی با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

حاشیه بازی:

پیش از آغاز بازی فرهاد پورغلامی به همراه کادر فنی ملوان بندرانزلی به سوی نیمکت تیم قشقایی شیراز رفتند.

داور در نیمه نخست بازی یک دقیقه و در نیمه دوم بازی پنج دقیقه وقت اضافه اعلام کرد.

منبع: تسنیم

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها