هیچ فردی ازسوی استاندار برای تصدی شهرداری کرمانشاه معرفی نشده است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: هیچ فردی از سوی استاندار کرمانشاه برای تصدی شهرداری کرمانشاه معرفی و پیشنهاد نشده است.

هیچ فردی ازسوی استاندار برای تصدی شهرداری کرمانشاه معرفی نشده است

مهرداد سالاری برخی شایعات و خبرها پیرامون اینکه فردی به نام صارمی از سوی استاندار کرمانشاه برای تصدی شهردار کرمانشاه معرفی شده را تکذیب کرد و گفت: هیچ فردی از سوی استاندار و مجموعه استانداری برای تصدی شهرداری کرمانشاه به شورای شهر کرمانشاه معرفی نشده و هر گونه اخبار پیرامون این موضوع قویاً تکذیب می‌شود.

وی تصریح کرد: شخص استاندار محترم و مجموعه استانداری معتقد هستند که خود شورا با ارتباطی که با مردم دارند باید شهردار را انتخاب کنند و برخی خبرهای منعکس شده در تعدادی از کانال‌های خبری مبنی بر اینکه شخصی به نام صارمی از طرف استاندار کرمانشاه معرفی شده کذب است و به هیچ گونه صحت ندارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خاطرنشان کرد: اینجانب با توجه به اینکه قرابت با استاندار دارم این موضوع را قویاً تکذیب می‌کنم.

سالاری همچنین با اشاره به اصالت بروجردی صارمی گفت: در برخی کانال ها عنوان شده به لحاظ اینکه وی همشهری استاندار کرمانشاه است لذا از طرف مهندس بازوند برای شهرداری کرمانشاه پیشنهاد شده اما باید توجه داشت که صارمی اصالت بروجردی دارد و اصلاً همشهری استاندار کرمانشاه نیست.

وی یکی از درخواست های مهم استاندار و مجموعه استانداری از شورای شهر کرمانشاه را انتخاب هر چه سریعتر شهردار با توجه به مشکلات و مسائل شهری عنوان کرد و گفت: از شورای شهر کرمانشاه درخواست و انتظار داریم که برای استفاده از فرصت ها و خدمات‌رسانی هر بیشتر به مردم، شهردار کرمانشاه را هر چه سریعتر انتخاب کنند هرچند که سرپرست فعلی تمام توان خود را برای انجام امور شهری به‌کار گرفته ولی ماهیت سرپرستی انجام کارهای کوتاه مدت است.

منبع: مهر

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها