کشف انبار احتکار کالا به ارزش ۱۳۵ میلیارد ریال در اسفراین

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف انبار احتکار کالا به ارزش ۱۳۵میلیارد ریال در اسفراین خبر داد.

کشف انبار احتکار کالا به ارزش ۱۳۵ میلیارد ریال در اسفراین

سردار علیرضا مظاهری اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم اقدام به نگهداری غیر قانونی تعداد قابل توجهی اقلام مصرفی در یک انبار غیر مجاز در شهرستان اسفراین کرده بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

مظاهری با اشاره به اینکه ماموران به همراه کارشناسان مربوطه با هماهنگی مقام قضائی، به مکان مورد نظر اعزام شدند، افزود: ماموران در بازرسی از این انبار تعداد ۹۷۰ عدد لنت خودرو، دوهزار و ۵۲۰ کیلو گرم برنج پاکستانی، مقدار ۵۰۰ کیسه ۲۰ کیلویی نمک و ۱۰۰ کیسه ۵۰ کیلویی شکر احتکار شده کشف و ضبط کردند.

وی با اشاره به اینکه ارزش کالاهای کشف شده ۱۳۵ میلیارد ریال اعلام شد، گفت: در این عملیات یک نفر متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد.

کشف لوازم خانگی ۶ میلیاردی احتکار شده در مانه و سملقان

فرمانده انتظامی خرسان شمالی همچنین از کشف یک انبار غیر مجاز با بیش از ۶ میلیارد ریال لوازم خانگی احتکار شده و دستگیری سه متهم در این رابطه خبر داد.

مظاهری اظهار کرد: با اعلام خبری مبنی بر اینکه افرادی با هویت معلوم اقدام به نگهداری تعداد قابل توجهی لوازم خانگی در یک انبار غیر مجاز می کنند بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با هماهنگی مقام قضائی به همراه کارشناسان مربوطه به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: ماموران در بازرسی از این انبار موفق به کشف ۵۰۰ دستگاه انواع لوازم خانگی غیر مجاز شدند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه در بررسی های به عمل آمده ارزش این کالاها ۶ میلیارد ریال اعلام شد، تصریح کرد: در این عملیات ماموران موفق شدند تعداد سه نفر را دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی منتقل کنند.

مظاهری گفت: انبار پلمپ و متهمان پس از تشکیل پرونده به همراه مستندات مربوطه برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

منبع: مهر

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها