امام جمعه اصفهان در گفت و گو با خبرفوری:

7 فرزند دارم/ 3 تا از پسرانم طلبه هستند و یکی دیگر قاضی است

امام جمعه اصفهان ضمن پیوستن به کمپین فرزندت کجاست گفت: هفت فرزند دختر دارم که سه فرزند پسرم طلبه هستند و یکی از آنها در مسند قضاوت مشغول به کار است.

7 فرزند دارم/ 3 تا از پسرانم طلبه هستند و یکی دیگر قاضی است

آیت‎الله یوسف طباطبایی‎نژاد امام جمعه اصفهان در گفت و گو با خبرنگارسیاسی سایت خبر فوری درباره وضعیت فرزندانش در پاسخ به "کمپین فرزندت کجاست " که از سوی مجموعه خبر فوری تهیه و ارائه شده است اظهارکرد: بنده دارای 7 فرزند هستم که 4 تا آنها پسر و 3 تا دختر هستند.

وی افزود: دوتا از دخترانم دبیر هستند و در حال حاضر در وزارت آموزش و پرورش مشغول به فعالیت هستند اما دختر دیگرم خانه‎دار است و هیچ سمت و منصب خاصی ندارد.

امام جمعه اصفهان درباره پسرانش نیز گفت: 3 تا از پسرانم طلبه هستند و پسر دیگرم نیز در مسند قضاوت مشغول به کار و فعالیت است.

طباطبایی‎نژاد با اشاره به اینکه هیچ‎کدام از عروس و دامادهایم شغل و سمت دولتی ندارند تاکید کرد: تا به امروز از هیچگونه سفارش و رانتی در جهت پیشبرد کارهای فرزندانم انجام ندادم.

وی تصریح کرد: خدا را شاکرم که فرزندانم جز حافظان قرآن و نهج‎البلاغه هستند و در زندگی راه درستی را در پیش گرفتند و هیچ احتیاجی به سفارش بنده برای اینکه کارهایشان پیش برود ندارند.

امام جمعه اصفهان گفت: فرزندانم با تکیه بر استعداد و توانایی‎هایی که داشتند به اهدافی که مدنظرشان بوده است دست پیدا کردند و در این مسیر به بنده نیازی نداشتند.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • محمد صیدی
    0

    سلام یکی از فرزندانشان نماینده مردم اردستان درمجلس است.

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      چرادروغ میکی مردک. این. نماینده. اردستان. فرزندکیست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها