زرینه رود رحم ندارد غرق

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان از غرق شدن دو جوان بوکانی دیگر در رودخانه زرینه رود خبر داد.

زرینه رود رحم ندارد غرق

جسیم عبدی افزود: در حوالی ساعت ۱۸ عصر (جمعه) پس از تماس مردمی و درخواست کمک مبنی بر غرق شدن جوان ۱۹ ساله ای در ساریقامیش (روستای بوکان) فورا یک اکیپ از غواصان و امدادگران به محل مذکور اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از رسیدن فورا عملیات جستجو شروع شده که پس از دقایق کوتاهی فرد مورد نظر پیدا و از زیر آب بیرون کشیده شد اما متاسفانه با وجود تلاش زیاد امدادگران و کارشناسان اورژانس ۱۱۵، عملیات احیای وی موفق نبوده و مرگ وی تایید شد.

عبدی تصریح کرد: همچنین در حوالی ساعت ۱۹ نیز گزارشی از آتش نشان ی رحیم خان روستای بوکان مبنی بر غرق شدن نوجوانی اهل این روستا در زرینه رود از توابع روستای کانی کوزله دریافت شد اما وی نیز جان سپرده بود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان با ابراز تاسف از حادثه رخ داده تصریح کرد: رودخانه زرینه رود طولانی است و امکان رصد و کنترل امدادگران و ناجیان مقدور نیست در حالی که شنا در این مناطق ممنوع است و متاسفانه شهروندان به این مسئله دقت لازم را ندارند.

وی ادامه داد: روزهای جمعه در سد شهید کاظمی بوکان امداد سیار با 20نفر غواص مستقر هستند اما مسیر رودخانه طولانی و از روستاهای متعددی عبود می کند که امکان کنترل را سخت کرده است.

به گزاش ایسنا، این دو حادثه در حالی رخ داده که زرینه رود امسال تاکنون بیش از ۱۳ قربانی گرفته است.

منبع: ایسنا

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها