کشف فرآورده های خام دامی غیربهداشتی در اردبیل

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: بیش از پنج تن خمیر مرغ و فرآورده های خام دامی غیر بهداشتی در اردبیل کشف شد.

کشف فرآورده های خام دامی غیربهداشتی در اردبیل

محسن ارزنلو ،معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل امروز افزود: این فرآورده های غیربهداشتی از سردخانه غیرمجاز نگهداری خمیر مرغ و ضایعات خام دامی کشف و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه قرار بود این محصولات در تولید همبرگر استفاده شود، گفت: در این راستا یک باب سردخانه غیرمجاز واقع در یکی از شهرک های صنعتی استان که بنا به گزارش مردمی در آن خمیر مرغ و ضایعات خام دامی غیربهداشتی جهت استفاده در کارخانه تولید همبرگر نگهداری می شد توسط کارشناسان معاونت غذا و دارو مورد بازدید قرار گرفت.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان تصریح کرد: پس از بازدید با دستور مقام قضایی از این سردخانه مقدار پنج تن خمیر مرغ، چربی های بطنی دامی و سایر فرآورده های خام دامی کشف و با همکاری کارشناسان دامپزشکی توقیف و ضبط شد.

ارزنلو با تاکید بر حساسیت و نظارت مستمر دانشگاه علوم پزشکی استان در خصوص سلامت محصولات تولیدی، از شهروندان استان اردبیل خواست هرگونه موارد مشکوک و غیربهداشتی را به این دانشگاه اطلاع دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها