بانوی کماندار ایران: حرف‌های زیادی برای گفتن در جاکارتا داریم

کماندار زنجانی اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: باتوجه به پشت سر گذاشتن اردوهای سخت و فشرده، در بازی‌های آسیایی جاکارتا حرف‌های زیادی برای گفتن در برابر رقبا خواهیم داشت.

بانوی کماندار ایران: حرف‌های زیادی برای گفتن در جاکارتا داریم

فرشته قربانی منطقه زنجان، اظهار کرد: بازی‌های آسیایی جاکارتا یکی از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی دنیا محسوب می‌شود که در همین راستا تیم‌ملی تیراندازی با کمان ایران برای حضوری قدرتمند در این رقابت‌ها، تمرینات خود را از سه ماهه گذشته آغاز کرد.

وی تصریح کرد: در بازی‌های آسیایی جاکارتا رقابت سختی با حریفان مهمی از جمله کره‌جنوبی، چین‌تایپه، هند و اندونزی خواهیم داشت اما اگر بتوانیم رکوردهایی را که در ایران ثبت کرده‌ایم، در این رقابت‌ها نیز تکرار کنیم، قطع یقین صاحب مدال‌های ارزشمند خواهیم بود.

این ملی‌پوش زنجانی یادآور شد: خوشبختانه تیم‌ملی تیراندازی با کمان ایران تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و حضور در دو رقابت‌های جهانی و آسیایی آلمان و چین‌تایپه نیز تاثیر بسیار مثبتی در ادامه برگزاری تمرینات داشته است.

قربانی افزود: رقبای حاضر در بازی‌های آسیایی جاکارتا از قهرمانان صاحب‌نام در رشته تیراندازی با کمان آسیا و جهان هستند که همگی در این رقابت‌ها برای کسب مدال خوشرنگ به رقابت خواهند پرداخت.

منبع: ایسنا

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها