آیا دولت آلمان با فرازمینی‌ها ارتباط برقرار کرده است؟

سخنگوی دولت آلمان اعلام کرده است که هیچگونه برنامه ای برای ارتباط با فرازمینی‌ها ندارد و این طرح به هیچ وجه در چارچوب قانون فدرال آلمان قرار نمی‌گیرد.

آیا دولت آلمان با فرازمینی‌ها ارتباط برقرار کرده است؟

طی چند ماه گذشته شایعات و حواشی زیادی پیرامون ارتباط دولت آلمان و سازمان فضایی این کشور با موجودات فرازمینی و اکتشافات جدیدی در این رابطه پخش گردید. این شایعات که به سرعت توسط رسانه ها در سراسر دنیا منتشر شد، البته مدتی بعد توسط سازمانها رسمی آلمان انکار گردید.

پس از آن، بسیاری این شایعه را پخش کردند که دولت آلمان صرفا قصد دارد از طریق اقداماتی علمی با فرازمینی ها ارتباط برقرار کند و به این کار بودجه‌ی مخصوصی هم اختصاص یافته است. این شایعه هم توسط دولت آلمان رد شد. سخنگوی دولت آلمان روز شنبه در پاسخ به سوال خبرنگار روزنامه بیلد گفت که قصد ندارد با موجودات فضایی ارتباط برقرار کند و طرحی مبنی بر ارتباط از طریق سیگنالهای فضایی ندارد.

دیتر جانسیک، معاون حزب سبز آلمان، یکی از کسانی است که در این رابطه پرسشهای بسیاری را مطرح کرد. پرسش اصلی او این است که دولت برلین به چه قصد و هدفی می‌خواهد با موجودات فرازمینی ارتباط داشته و با آنها ارتباط برقرار کند. دولت آلمان به طور رسمی پاسخ داد که با وجود قوانین دولت فدرال آلمان در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.

جالب اینجا است که بسیاری ریشه ارتباط با فرازمینی‌ها را مربوط به دوره آلمان هیتلر و قدرت گیری حزب نازی می‌دانند. برخی نویسندگان و معتقدان به تئوری توطئه باور دارند که ارتش نازی در دوران جنگ جهانی دوم با فرازمینی ها ارتباط داشته است. اخیرا جمجمه هایی در روسیه کشف شده است که به دوران جنگ جهانی دوم و اشغال روسیه توسط آلمانها باز می‌گردد. ساختار و شکل جمجمه ها کاملا مشکوک است و بسیاری گمان دارند مربوط به فرازمینی ها است.

با این حال، بسیاری معتقدند که این موضوعات چیزی جز حاشیه ها و داستانهایی علمی- تخیلی نیست و هیچگونه اساس و بنیادی ندارد.

منبع: الاهرام . خبر فوری

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها