دستگیری زوج کلاهبردار در زنجان

یک زن و شوهر که در فضای مجازی از 30 نفردست به کلاهبرداری زده بودند، دستگیر شدند.

دستگیری زوج کلاهبردار در زنجان

سردار علی آزادی فرمانده انتظامی استان زنجان امروز در زنجان از شناسایی و دستگیری یک زن و شوهر کلاهبردار خبر داد و اظهار کرد: در تحقیقات مشخص شد این متهمان با ایجاد کانال تلگرامی و ارائه شماره کارت بانکی؛ با عنوان فروش انواع البسه و پارچه کلاهبرداری کرده و از ارسال کالای سفارشی خوداری می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه طی رصد و گشت‌زنی‌های مستمر موفق به شناسایی و دستگیری یک زن و شوهر کلاهبردار در فضای مجازی شدند؛ گفت: مخفی‌گاه این دو شخص در یکی از شهرهای غربی کشور بود که با هماهنگی فضای تیمی از ماموران پلیس فتا استان زنجان دستگیر شدند.

وی با اشاره به شیوه کلاهبرداری توسط این زن و شوهر افزود: این زن و شوهر به مرور زمان برای عدم شناسایی و جلب مشتری‌های جدید کانال تبلیغاتی خود را در فضای مجازی تغییر می‌دادند و با ایجاد چندین کانال و تبلیغ فروش انواع البسه و پارچه از بیش از 30 نفر کلاهبرداری کرده بودند.

سردار آزادی با اشاره به کلاهبرداری 30 میلیون ریالی توسط این زن و شوهر کلاهبردار بیان کرد: متاسفانه امروزه شاهد افزایش روز به روز قربانیان جرایم در فضای مجازی هستیم؛ که با این شرایط از مردم درخواست داریم؛ در فضای مجازی فریب افراد شیاد و کلاهبردار را نخورده و خرید های خود را از سایت‌‍های معتبر انجام دهند.
فرمانده انتظامی استان زنجان از شهروندان خواست؛ مراقب آگهی‌های فروش درج شده در فضای مجازی و شبکه‌ها اجتماعی بوده و از اعتماد بیجا خود داری کنند.

منبع: ایران

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها