شناسایی و انهدام باند قاچاقچیان سوخت در مرزهای آبی هرمزگان

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از شناسایی و انهدام یک باند قاچاقچیان سوخت و کشف محموله سوختی قاچاق در مرزهای آبی هرمزگان خبر داد.

شناسایی و انهدام باند قاچاقچیان سوخت در مرزهای آبی هرمزگان

علی‌اصغر خرم‌روی اظهارداشت: با توجه به پیامدهای مخرب و تاثیرگذار پدیده قاچاق بر اقتصاد کشور، برخورد قاطع با باندها و شبکه‌های سازمان‌یافته قاچاق کالا و ارز بهصورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفته است.

وی از کشف محموله سوخت قاچاق و انهدام یک باند از قاچاقچیان سوخت در استان هرمزگان خبر داد و افزود: در این راستا با انجام اقدامات اطلاعاتی، مراقبت‌های ویژه و با تلاش‌های شبانه‌روزی و فعالیت بی‌وقفه مرزبانان این فرماندهی، یک باند از قاچاقچیان سوخت را شناسایی و تحتنظر اطلاعاتی قرار دادند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان تصریح‌ کرد: با اقدام به‌موقع مرزبانان استان و در یک عملیات سریع و غافلگیرانه محموله‌های سوخت قاچاق در سواحل آبهای قشم شناسایی و توقیف شد.

خرم‌روی بیان‌کرد: در این عملیات یک فروند موتورلنج توقیف و ۹۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش ۱۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال نیز کشف شد.

وی گفت: در این رابطه سه نفر متهم دستگیر و اقدامات قانونی از طریق مراجع قضائی به‌صورت ویژه در حال پیگیری است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به برشمردن خسارات جبران‌ناپذیر قاچاق بر پیکره اقتصادی و اجتماعی جامعه خاطرنشانکرد: دریابانی هرمزگان با عزم جدی خود برای مبارزه با پدیده سازمان‌یافته قاچاق،اجازه هیچ‌گونه فعالیت سودجویانه را در مناطق ساحلی و دریایی استان هرمزگان را نخواهد داد.

منبع: فارس

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها