لزوم تغییر مدیریت‌ اقتصادی کشور/ جلوی افزایش قیمت‌ها گرفته شود

امام جمعه کرمان گفت: لازم است تغییراتی در مدیریت‌های اقتصادی کشور ایجاد شود و با وجود افراد لایق و توانمند جلوی افزایش قیمت‌ها و مشکلات اقتصادی گرفته شود.

لزوم تغییر مدیریت‌ اقتصادی کشور/ جلوی افزایش قیمت‌ها گرفته شود

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه کرمان محیط ناپاک اقتصادی را یکی از زمینه‌های گناه برشمرد و اظهار داشت: افرادی که با مرکب‌های گران‌قیمت به‌دنبال خودنمایی هستند در به انحراف کشیدن دیگران نقش دارند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به محیط ناپاک فرهنگی و همچنین فضای آلوده سیاسی عنوان کرد: کسانی که به‌دنبال ترویج‌ گناه هستند عذابی بزرگ در انتظار آنهاست.

وی به ایام ماه ذی‌الحجه و روزهای پربرکت این ماه اشاره و عنوان کرد: روز عرفه و عید قربان دو روز مهم در دین اسلام هستند.

علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه آمریکا همیشه به دنبال توطئه و آسیب زدن به ایران است، افزود: هدف آنها غارت سرمایه‌های ایران است.

امام جمعه کرمان با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در ارتباط با مسائل اقتصادی تصریح کرد: لازم است تغییراتی در مدیریت‌های اقتصادی کشور ایجاد شود و با وجود افراد لایق و توانمند جلوی افزایش قیمت‌ها و مشکلات اقتصادی گرفته شود.

وی مذاکره با آمریکا را بیهوده دانست و افزود: برجام سند بدعهدی‌های آمریکا است و اقتدار نظامی کشور ما موجب شده آمریکا جنگ نظامی را کنار بگذارد و به جنگ اقتصاد روی آورد که ایران این توان را دارد در این جنگ به پیروزی برسد.

منبع: فارس

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها