دشمن به‌دنبال کمرنگ کردن خدمات ملموس و ایجاد آشوب است

یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی بر لزوم هوشیاری و خنثی کردن نقشه دشمنان در جهت کم رنگ جلوه دادن خدمات ملموس انقلاب به مردم و ایجاد نیازهای کاذب برای مردم تاکید کرد.

دشمن به‌دنبال کمرنگ کردن خدمات ملموس و ایجاد آشوب است

علیرضا زاکانی در نهمین همایش هیات های محوری و برگزیده کشور در مجتمع یاوران مهدی(عج) قم گفت: اصرار رهبر معظم انقلاب بر انقلابی بودن و رصدگری و اندیشه ورزی و قرارگاهی عمل کردن از جمله عناصری است که هیاتی ها در این مسیر باید به آن توجه کنند.

وی افزود: اگر فکر و اندیشه ما رصدگرانه نباشد و اگر در این عرصه قیام نکنیم، عملا ابتر هستیم و نتواستیم رسالت اصلی خود را به انجام برسانیم.

این نماینده پیشین مجلس گفت: امروز توانسته ایم که انقلاب و نظام را شکل دهیم ولی عملا موفق نشده‌ایم الگوی کاملی از آنچه در انقلاب، شعار آن را دادیم به منصه ظهور برسانیم. امروزه می‌توانیم حزب الله لبنان را به عنوان یک حرکت انقلاب موفق ارایه دهیم ولی نمی توانیم جامعه الگوی انقلاب اسلامی را ارایه دهیم زیرا در این عرصه مشکل داشتیم؛ رهبری فرمودند که ۳۸ سال است هنوز در مسیر تشکیل دولت و جامعه اسلامی هستیم و به این عرصه نرسیدیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران سه ویژگی خاص دارد که شامل جمهوری اسلامی، ولایت فقیه و قدرت عظیم بسیج اجتماعی است؛ یک سری ویژگی ها نیز جزو مزیت های ویژه ما به شمار می رود که از جمله آنها می توان به موقعیت استراتژیک و منابع و مزیت تمدنی و... اشاره کرد.

وی گفت: دشمنان به دنبال کمرنگ جلوه دادن خدمات ملموس و بزرگ جلوه دادن مشکلات غیر ملموس هستند؛ آنها می خواهند نیازهای کاذب را تشویق و نیازهای اصلی را مخدوش کنند و در این مسیر با ایجاد نارضایتی به یک انفجار دست بزنند.

زاکانی افزود: در عرصه فعالیت‌های فرهنگی نباید میدان را برای دشمن آماده کنیم، در خصوص نیازهای حقیقی نیز باید الگو سازی کنیم، در خصوص نیازهای کاذب وظیفه روشنگری داریم، اگر جامعه را روشن نکنیم، جامعه ما به قهقهرا می‌رود.

وی بیان کرد: پرچم استقلال و آزادی و تعامل و عدالت باید در دست قشر حزب اللهی باشد و نباید این پرچم را به دیگران بدهیم.

این نماینده پیشین مجلس گفت: برای موفقیت در عرصه‌هایی چون انتخابات نیروهای نخبه ما باید هم داستان شوند و بر مدار اوامر رهبری حرکت کرده و به جبهه سازی دست بزنند؛ همچنین باید شناخت را به جامعه منتقل کنیم زیرا تا زمانی که کف جامعه هرم اجتماعی قیام نکند، کاری انجام نمی شود، وقتی این امور دنبال شد، بصیرت ایجاد می شود و جامعه کار خود را دنبال می‌کند.

زاکانی اظهار کرد: گام دیگر، آمادگی و عنصر برنامه‌ریزی برای حل مشکلات کشور است؛ گام دیگر، افزایش تعامل با مردم است زیرا امام و رهبری خود را خادم مردم می دانند، تجمع ظرفیت‌های نهادی، وحدت برای حضور در عرصه‌های اجتماعی گام دیگر است.

وی افزود: در سال ۸۴ وقتی تهدیدات آمریکا توسعه یافت رهبری نیز فرمودند که اگر ما را تهدید کنید در هرجای عالم که باشید شما را می زنیم؛ این مساله به دلیل فضای خوبی بود که در مجلس و دولت و جامعه شکل گرفته بود؛ به همین دلیل است که دشمن به دنبال تغییر در مسیر انتخاب مردم است.

منبع: ایسنا

729

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها