وقوع چهار حادثه آتش سوزی در سنندج خسارت جانی نداشت

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از وقوع چهار فقره آتش سوزی در شب گذشته خبر داد و گفت: خوشبختانه با حضور به موقع آتش نشانان؛ هر چهار فقره آتش سوزی مهار شد.

وقوع چهار حادثه آتش سوزی در سنندج خسارت جانی نداشت

سهیل فضل وزیری اظهارداشت: شب گذشته طی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع آتش سوزی در منزل مسکونی واقع در خیابان کشاورز؛ بلافاصله ایستگاه های یک و پنج نسبت به مهار آتش به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه شدت آتش در طبقه دوم ساختمان بیشتر بود، اظهار داشت: بافت فرسوده و سقف چوبی منزل مسکونی مهار آتش را با سختی مواجه کرده بود که با تلاش بی وقفه آتش نشانان آتش سوزی مهار و از سرایت آن به منازل مسکونی همجوار جلوگیری به عمل آمد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج بیان کرد: خوشبختانه حریق این منزل مسکونی تلفات جانی در بر نداشت و آتش نشانان پس از مهار کامل آتش عملیات ایمن سازی محیط را انجام دادند.

فضل وزیری همچنین از وقوع دومین آتش سوزی در انبار ضایعات خیابان سوم بازار چوب فروشان سنندج خبر داد و گفت: خبر وقوع آتش سوزی در ساعت ۲۱ به سامانه ۱۲۵ اعلام شد.

وی عنوان کرد: بلافاصله آتش نشانان ایستگاه یک به محل حادثه اعزام شدند و عملیات اطفای حریق را برای جلوگیری از خسارات جانی و مالی انجام دادند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج اضافه کرد: آتش سوزی انبار ضایعات خسارات جانی در برنداشت و سوختن ضایعات آهن، درب ریموت دار و سقف انبار از جمله خساراتی است که به این انبار ضایعات وارد شده است.

وی عنوان کرد: دو فقره آتش سوزی دیگر نیز در خیابان دوم بازار چوب فروشان و ساختمان نیمه کاره خیابان جامی با حضور به موقع و تلاش آتش نشانان بدون خسارت مهار شد.

منبع: مهر

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها