نماینده مجلس: اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان برای اشتغال پایدار در روستاها

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفته است که ۱.۵ میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال پایدار در روستاها اختصاص یافته است.

نماینده مجلس: اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان برای اشتغال پایدار در روستاها

محمدرضا تابش عضو ناظر مجلس در شورای پول و اعتبار با بیان اینکه در دولت‌های اخیر، چندین بار متغیرهای کلان اقتصادی دچار نوسان شدید شده است که تبعات سوء آن در نرخ تورم و بیکاری و رشد اقتصادی و سرمایه گذاری، قابل مشاهده است، گفت:برای بهبود شرایط فعلی و تحقق اقتصاد مقاومتی، باید اصلاحاتی در فرآیندها داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در یکی از بخش‌های که نیازمند اصلاح هستیم، بخش کشاورزی است، ادامه داد: 750 میلیارد تومان از منابع صندوق توسعه ملی و به همین میزان نیز از منابع بانک کشاورزی برای ارائه تسهیلات اشتغال روستایی پرداخت شده است.

نماینده مردم اردکان در مجلس با بیان اینکه نظارت بر هزینه کرد صحیح تسهیلات برای ایجاد اشتغال پایدار در روستاها امری ضروری است، افزود: در سال 96 نیز حدود 296 هزار میلیارد تومان تسهیلات به بخش کشاورزی تخصیص یافت که نسبت به سال 95، 21 درصد رشد داشت.

تابش با تاکید بر اینکه در چند سال گذشته شاهد برخی سومدیریت‌ها در کشور بوده‌ایم، گفت: باید با انسجام ملی و تصمیمات صحیح و به‌هنگام در شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه، شاهد رفع تنگناهای کشور و کاهش مشکلات معیشتی مردم باشیم.

منبع: تسنیم

1261

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها