وزیر آموزش پرورش دولت احمدی‌نژاد:

حاجی‌بابایی: سه فرزند دارم/دو پسرم بعد از گذراندن تحصیلات دانشگاهی حالا طلبه هستند

حمیدرضا حاجی بابایی در پاسخ به کمپین #فرزندت_کجاست گفت که من سه فرزند دارم دو پسر یک دختر، هر دو پسرم بعد از گذراندن تحصیلات دانشگاهی اکنون طلبه هستند.

حاجی‌بابایی: سه فرزند دارم/دو پسرم بعد از گذراندن تحصیلات دانشگاهی حالا طلبه هستند

به گزارش خبر فوری ، حاجی بابایی رییس فراکسیون ولایی مجلس و وزیر آموزش و پرورش در دولت احمدی نژاد خاطرنشان کرد که پسر بزرگ من دکترای عمران با گرایش زلزله شناسی دارد. فوق لیسانس خود را از دانشگاه شریف و دکترایش را از موسسه زلزله شناسی تهران گرفته و الان طلبه هستند.
وی ادامه داد که پسر دوم من مهندسی مکانیک از دانشگاه صنعتی اصفهان دارد و الان طلبه هستند. فرزند سومم دختر هستند و الان دانش آموز هستند.
این نماینده مجلس تصریح کرد که عروس هایم یکی دکترای داروشناسی از دانشگاه تهران دارد و خانه دار است و عروس دیگرم فوق لیسانس کامپیوتر دارد و او هم خانه داری می‌کند.
وی در پاسخ به این سئوال که محل زندگی فرزندانت کجاست گفت: "یکی در شهرک محلاتی و دیگری در ازگل زندگی می‌کنند و در هیچ دستگاه دولتی کار نمی‌کنند".
حاجی‌بابایی خاطرنشان کرد که نه من و نه فرزندانم هیچ جا کار اقتصادی نداریم.

63

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • کاربر ناشناس
    0

    از محل سکونتتون معلوم است چکاره اید . ازگل و شهرک محلاتی . !!!!!شوش و یا کهریزک

  • باز نشسته کشوری
    0

    خدا نگهدار دکتد حاجی بابایی باشد ورا بخدا حق ما رابگیر

  • مجید فرهادی
    0

    شنیدیم آقا زاده شما لامبورگینی دارند

  • ناشناس
    0

    سلام آقای حاج بابایی. آفرین بر. حسن صداقت. شما. که. صادقانه سخن می گویید و بامردم. شفاف هستید. ارشما خواهشمندیم که. حقوق جانبازان. شهید بالای ۲۵ درصد رو افزایش دهید. تشکر از شما.

  • مریم
    0

    سلام آقای حاجی بابایی،نماینده ولایی،من مستمری بگیرلشکری هستم باحداقل حقوق،۶ماهه ۲پسرم عقدندوهیچ هدیه یاکمکی به مانشده لطفا پیگیری کنید خیلی تحت فشارهستیم.خداخیرتون بده بحق اربعین

    نظرات شما -
    • سپیده
      0

      سلام آقای نماینده ماحداقل بگیریم باحقوق دووپونصدوسه فرزند،بسیارممنونتون میشیم که این لایحه افزایش حقوق مستمری بگیران لشکری روپیگیری کنیدوبه سرانجام برسونیدبحق اربعین خداکمکتون کنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها