سلیمی نمین: آن‌ها که بحث استعفای دولت را مطرح می‌کنند، به دنبال کنار زدن جمهوریّت نظام هستند

عباس سلیمی نمین گفت: در فساد سیستمی،کل سیستم با فساد عجین شده است؛ یعنی لازمه یا خصوصیات اصلی روند امور، فساد است. در فساد سیستمی با پدیده‌ای مواجهیم که فساد جزو جدانشدنی آن است.

سلیمی نمین: آن‌ها که بحث استعفای دولت را مطرح می‌کنند، به دنبال کنار زدن جمهوریّت نظام هستند

وی در ادامه با بیان اینکه فساد در سیستم ایران گاه به صورت شبکه‌ای ظاهر می‌شود، اذعان کرد: در ایران فساد بعضاً خودش را به صورت شبکه‌ای در می‌آورد و نظام علی‌رغم اینکه می‌خواهد با فساد مقابله کند، در مقابل فساد شبکه‌ای ناکام می‌ماند. در فساد شبکه‌ای افراد بر اساس منافع مختلف به هم پیوند می‌خورند و همدیگر را برای رسیدن به یک قدرت نا مشروع پوشش می‌دهند.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب مبنی بر اینکه "کسانی که خواستار برکناری دولت هستند در نقشه دشمن عمل می‌کنند"، خاطرنشان کرد: همواره از ابتدای پیروزی انقلاب در هیچ شرایطی رهبری اجازه ندادند کشور از مسیر جمهوریت خارج شوند. افرادی که چنین بحث‌هایی را مطرح می‌کنند به دنبال این هستند که رای مردم و جمهوریت کنار برود و مطالبه سیاسی خودشان محقق شود.

وی افزود: برخی افراد چون با دولت زاویه دارند در شرایطی کنونی می‌خواهند از فرصت بهره‌گیری کنند و به اهداف مطلوب سیاسی خود را نائل شوند اما رهبری مانند امام‌خمینی(ره) همواره پشتیبان دولت‌ها است و هرگز اجازه محقق شدن چنین امری را نخواهند داد.

سلیمی‌نمین در مورد لزوم برخورد با فساد و مجازات مفسدان اقتصادی، گفت: باید با کسانی که سیاست‌گذاری‌ها را طوری قرار می‌دهند تا بشود از آن سوء استفاده کرد برخورد کرد. زیرا بخشی از مشکلات اقتصادی کشور به خاطر وجود این افراد است.

منبع: تسنیم

729

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    آقای سلیمی نمین!!! چرای و با چه دلیل خدا پسندانه مردمی با لابی گری ، برای دولتی که دهها میلیون از مردم بی نا و بی نوای ایران اسلامی ثروتمند را با گرانیهای نجومی روز مره و با به سقوط بردن فاجعه بار قدرت خرید این مردم که هیچ تناسبی با فاکتورهای پشتوانه اقتصادی نیرومند کشور ندارد از فقر بی مانند زمین گیر کرده و دین و اخلاق و جان این مردم را در تضاد با اصول عدالت محور نظام اسلامی در معرض نابودی قرار داده ، جو سازی می کنید؟؟؟!!! حقا که شکمهای سیر پر از داراییهای جور واجور گرسنگی کشنده ی شکمهای خالی چسبیده به پشت ده ها میلیون از این مردم شریف بی دفاع را نمی توانند درک کنند. خدا وکیلی پاسخ دهید ، آیا جمهوریت نظام را بجز این دهها میلیون از مردم شریف شهید داده ی بی دفاع به بار نشاندند که شما ها با برنامه های بی کفایت و مرموز اقتصادی خود با بستن هرگونه راه به روی گشایش اقتصادی بنیابت از دشمنان نظام و کشور عمدا با فقر و بی توجهی و پشت کردن به آنان در انتقام بسود این دشمنان قصد ناامید کردن آنان را دارید؟؟؟!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها