وضعیت بهداشت در برخی مدارس روستایی خرمشهر نامطلوب است

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر گفت: وضعیت فاضلاب و سرویس بهداشتی مدارس برخی روستاها و مناطق حاشیه ای در برخی روستاها و حواشی بسیار نامطلوب است.

وضعیت بهداشت در برخی مدارس روستایی خرمشهر نامطلوب است

فرشید بهشتی عصر امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان خرمشهر اظهار کرد: عمده مشکلات مدارس خرمشهر بحث گرفتگی آب و فاضلاب است که بیشترین مشکل در حواشی شهرستان است.

وی افزود: سرویس های بهداشتی مدارس حوزه روستاهای غرب کارون با وضعیت بدی مواجه بوده و مناطقی همچون کوی معین، طویجات و عباره و روستای رحمانیه نیز مشکلات بسیاری دارند.

مدیر شبکه بهداشت خرمشهر در ادامه با اشاره به نزدیک بودن مراسم اربعین به بیان برخی مشکلات بهداشتی مواکب در سال گذشته پرداخت و گفت: عمده مشکلات موکب ها در سال گذشته، رهاسازی فاضلاب در فضای آزاد بوده است که می تواند عامل بیماری ها و مشکلات بسیار باشد و برای صیانت از سلامت زائران باید امسال به این موضوع توجه ویژه ای شود.

وی از توجه به بحث تهیه یخ و آب خنک با توجه به همزمان شدن مراسم اربعین با فصل گرما، تهیه کارت های تندرستی به صورت رایگان برای موکب داران و استفاده از یخچال در مواکب خدمات رسان به عنوان دیگر موارد نیازمند پیگیری یاد کرد.

از دیگر موضوعات مطرح شده بحث زنده گیری سگ های ولگرد بود که مقرر شد از اعتبارات شهرداری و منطقه آزاد و دیگر دستگاه ها انجام شود.

منبع: مهر

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها