هرمزگان در بازی های آسیایی ۵ نماینده دارد

سه ورزشکار، یک داور و یک سرپرست هرمزگانی در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا شرکت می کنند.

هرمزگان در بازی های آسیایی ۵ نماینده دارد

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: سه ورزشکار، یک داور و یک سرپرست هرمزگانی در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا شرکت می کنند.
مظفر خادمی افزود : هدیه کاظمی در رشته قایقرانی، کبری لکزایی فر در رشته سنگنوردی و مجید عسکری در رشته وزنه برداری سه ورزشکار هرمزگانی هستند که به همراه کاروان ورزشی ایران در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا شرکت خواهند کرد.
وی اضافه کرد : علیرضا بهرمن به عنوان داور ووشو و فریدون الهامی نیز به عنوان سرپرست تیم ملی والیبال ساحلی دو نماینده دیگر استان هرمزگان در بازی های آسیایی هستند.
در بین ورزشکاران اعزامی هدیه کاظمی پاروزن تیم ملی قایقرانی آب های آرام بانوان ایران از شانس زیادی برای کسب مدال برخوردار است.
مجید عسکری وزنه بردار دسته ۶۹ کیلوگرم تیم ملی نیز که پس از کش و قوس های فراوان عازم بازی های آسیایی شد، با وجود عدم آمادگی مناسب اما امیدوار به کسب نتیجه قابل قبول و حتی قرار گرفتن بر روی سکو است.
در رشته سنگنوردی هم کبری لکزایی فر با آمادگی مناسبی پا به این رقابت ها گذاشته و به کسب نتیجه مناسب و حتی مدال امیدوار است.
هجدهمین دوره بازی های آسیایی به طور رسمی روزهای ۲۷ مرداد تا ۱۱ شهریور به میزبانی کشور اندونزی و دو شهر جاکارتا و پالمبانگ برگزار می شود.
کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران نیز با ۳۷۹ ورزشکار از ۲۸ فدراسیون در ۴۱ رشته ورزشی در این دوره از بازی ها شرکت می کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها