زنی که ۱۶ سال است هر روز همسایه‌هایش را شکنجه می‌دهد!

«ایوا» زنی اهل اسلواکی است که اخیرا توسط پلیس دستگیر شده است. او هر روز از صبح زود تا آخر شب، مدام اپرای چهار دقیقه‌ای «لا تراویاتا» را با صدای بسیار بلند گوش می‌کند.

زنی که ۱۶ سال است هر روز همسایه‌هایش را شکنجه می‌دهد!

«ایوا» زنی اهل اسلواکی است که اخیرا توسط پلیس دستگیر شده است. او هر روز از صبح زود تا آخر شب، مدام اپرای چهار دقیقه‌ای «لا تراویاتا» را با صدای بسیار بلند گوش می‌کند. همسایه‌های او ۱۶ سال است که مجبورند روزی هزار بار این اپرا را گوش دهند، چون ایوا هر روز آن را از بلندگو‌هایی که روی بالکن خانه اش قرار داده بی وقفه پخش می‌کند. آن‌ها سال‌ها تلاش کردند ایوا را راضی کنند از این کار دست بردارد، اما او قبول نکرد و همچنان هر روز از ساعت ۶ صبح تا ۱۰ شب آن را پخش می‌کرد.

خوشبختانه بعد از ۱۶ سال شکنجه صوتی همسایه ها، دادگاه توانسته جلوی او را بگیرد. از سال ۱۹۹۹ به خانه ایوا لقب «خانه آواز» را داده اند. او در مصاحبه‌ای گفته از این اپرای چهار دقیقه به عنوان مکانیزم دفاعی در مقابل سر و صدای سگ‌های همسایه استفاده می‌کرده که باعث سردردش می‌شده اند و معتقد است همه همسایگانش یا باید زندانی شوند یا در بیمارستان روانی بستری شوند.

اما نکته عجیبی در توضیح او وجود دارد. چطور صدای سگ‌ها باعث سردرد او می‌شده، اما ۱۶ سال تکرار یک آهنگ با صدای بلند او را آزار نمی‌داده است. دادگاه در سال ۲۰۱۵ ایوا را از آزار و اذیت همسایگان با موسیقی خود منع کرد، او حدود دو سال این کار را ترک کرد اما دوباره از سال ۲۰۱۷ این شکنجه را آغاز کرد. ایوا اکنون بازداشت شده و بین شش ماه تا سه سال حبس در انتظار اوست. ویدئویی از چند دقیقه همسایگی با این زن دیوانه را در زیر مشاهده می‌کنید. به نظرتان همسایه‌ها حق نداشتند

منبع: برترین‌ها

1261

حجم ویدیو: 765.84K | مدت زمان ویدیو: 00:00:57 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها