#فرزندت_کجاست؟ / قاضی پور: پسرم چوپان است


23 مرداد 1397 - 13:12
filemanager/6/siasi/ghazi_puer
نادر قاضی پور نماینده مجلس شورای اسلامی با حمایت از کمپین #فرزندت_کجاست؟ به این سئوال پاسخ داد.

نادر قاضی‌پور از دوره هشتم مجلس شورای اسلامی تاکنون نمایندگی مردم ارومیه را بر عهده دارد. این نماینده اصولگرا و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نیز به کمپین #فرزندت_کجاست؟ پیوست. قاضی‌پور گفت: من دو فرزند دختر و دو فرزند پسر دارم. هر دو دختر من تحصیلات مقطع کارشناسی‌‌ارشد دارند و خانه‌دار هستند. یکی از فرزندان پسر من دانشجوی علوم پزشکی دانشگاه ارومیه است که در بیمارستان کار می‌کند. پسر دیگر من که دانشجوی دامپزشکی دانشگاه آزاد ارومیه است، گوسفند دارد و به کار چوپانی مشغول است.

 

نادر قاضی پور نماینده مجلس شورای اسلامی با حمایت از کمپین #فرزندت_کجاست؟ به این سئوال پاسخ داد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

filemanager/6/siasi/ghazi_puer
23 مرداد 1397 - 13:12

نادر قاضی‌پور از دوره هشتم مجلس شورای اسلامی تاکنون نمایندگی مردم ارومیه را بر عهده دارد. این نماینده اصولگرا و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نیز به کمپین #فرزندت_کجاست؟ پیوست. قاضی‌پور گفت: من دو فرزند دختر و دو فرزند پسر دارم. هر دو دختر من تحصیلات مقطع کارشناسی‌‌ارشد دارند و خانه‌دار هستند. یکی از فرزندان پسر من دانشجوی علوم پزشکی دانشگاه ارومیه است که در بیمارستان کار می‌کند. پسر دیگر من که دانشجوی دامپزشکی دانشگاه آزاد ارومیه است، گوسفند دارد و به کار چوپانی مشغول است.

 

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


15

نظرات 10
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
ممد 0 0 پاسخ 1397/5/25 -20:08

آقای نماینده کاش اینم بگن که پسرشون با چه رتبه ای داره پزشکی میخونه!! ۱۰۰؟۱۰۰۰؟ ۱۰۰۰۰؟۲۰۰۰۰؟؟؟۰۰۰۰۰؟میشه؟داریم؟

ابوعزائیل 0 0 پاسخ 1397/5/24 -14:30

از کی گاوداری چوپانی شده جناب دروغگو (ببخشید همان چوپان دروغگو شمائید)

ایرانی 1 0 پاسخ 1397/5/24 -11:02

یه طوری میگه گوسفند داره و چوپانی میکنه انگار پسرش یه عصا داره با 10 تا دونه گوسفند که هر روز میره صحرا! روش نمیشه بگه دامداری داره خدا رو شکر وضعش هم خوبه!

چارک میرزا 1 0 پاسخ 1397/5/23 -19:34

حتما خودت هم سلطان بانویی

ز 5 1 پاسخ 1397/5/23 -16:11

والا بخدا به قیافه تک تک مسولان نگاه کنید قیافشون بیشتر به چوپان میخوره تا مسئول یه مملکت ولی متاسفانه تو ایران هیچی سرجای خودش نیست

مری بامرام 4 0 پاسخ 1397/5/23 -15:39

فقط امیدوارم چوپانی متاهل باشد

امیر 3 0 پاسخ 1397/5/23 -14:26

این چند روز هر چه از فرزندان این عزیزان گفتند دل ما سوخت وفکر کنم باید یک سازمانی تاسیس شود برای کمک به این بنده های خدا.

راد 9 1 پاسخ 1397/5/23 -13:52

اتفاقا الان نون تو چوپانی است...درآمدخوبی داره