روش هیدراته کردن پوست با گلاب

گلاب این مایع خوشبو و پرخاصیت بهترین گزینه برای هیدراته کردن پوست صورت است و برای مشکلات پوستی مفید است.

روش هیدراته کردن پوست با گلاب

هیدراته کردن پوست با گلاب
گلاب این مایع پر فایده خواص ضد التهابی، آنتی اکسیدانی و ضدباکتریایی دارد، آب رسان پوست است و برای انواع پوست و مشکلات پوستی مفید است. این مایع پر فایده یکی از درمان های خانگی مؤثر است که عوارض جانبی ندارد و بیشتر خواص گلاب از لحاظ علمی ثابت شده هستند.

گلاب یک تونر عالی و بی نقص است که با آب رسانی پوست صورت و پاک کردن پوست از آلودگی های روزانه، از آن به خوبی محافظت می کند.

روش استفاده از گلاب برای هیدراته کردن پوست

روش اول: مقداری گلاب را در یک اسپری بریزید و در طول روز آن را به تمام قسمت های پوست صورت خود اسپری کنید.به این ترتیب، شادابی پوست صورت را به وضوح حس خواهید کرد.

در ضمن بعد از پاک کردن پوست از آرایش، می توانید مقداری گلاب را بر روی پنبه ریخته و به جای تونرهای شیمیایی با اطمینان از آن استفاده کنید.

روش دوم: برای هیدراته کردن پوست صورت می توانید یک فنجان گلاب را با یک قاشق گلیسیرین مخلوط کرده و آن را ترجیحا در شیشه ای رنگی بریزید و خوب آن را تکان دهید. حالا این مخلوط را بر روی دستمال نخی تمیزی اسپری کرده و آن را روی صورت قرار دهید.

نیم ساعت صبر کنید تا این مخلوط به خوبی جذب پوست شود.برای نتیجه بهتر گاهی دستمال را برداشته و دوباره بر روی آن اسپری کنید. با این کار پوست صورت را به خوبی آب رسانی کرده و آن را سرزنده و شاداب خواهید کرد.

منبع: نمناک

1261

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها