در گفت و گو با خبرفوری مطرح شد؛

محسن هاشمی: یکی از فرزندانم خارج از کشور است/ عماد شغل دولتی ندارد

رییس شورای شهر تهران گفت: سه پسر دارم که یکی از آنها خارج از کشور است.

محسن هاشمی: یکی از فرزندانم خارج از کشور است/ عماد شغل دولتی ندارد

محسن هاشمی رفسنجانی در گفت و گو با خبر فوری و در پاسخ به کمپین #فرزندت_کجاست؟ اعلام کرد که سه پسر دارم که یکی از آن‌ها در خارج از کشور در حال تحصیل است.

رییس شورای شهر تهران گفت: من در سال 61 در 21 سالگی با نوه خاله‌ام خانم اعظم هاشمی پور ازدواج کردم.

هاشمی رفسنجانی درباره وضعیت اشتغال همسرش اعلام کرد: همسرم لیسانس و فوق لیسانس زبان فرانسه و روابط بین الملل دارد اما خانه داراست.

پسر ارشد آیت الله هاشمی رفسنجانی درباره تعداد فرزندانش گفت: من سه پسر دارم. پسر اولم متولد سال 63 است، پسر دومم متولد سال 65 و پسر آخرم متولد سال 76 است.

رییس اسبق متروی تهران درباره تحصیلات پسرانش خاطر نشان کرد: پسر آخرم سال گذشته کنکور داد و اکنون در رشته مهندسی انرژی در دانشگاه امیرکبیر تحصیل می‌کند.

محسن هاشمی رفسنجانی تاکید کرد: عماد پسر دیگرم مدیر عامل دفتر نشر و معارف انقلاب است که خاطرات حاج را آقا هم منتشر کرده است؛ عماد شغل دولتی ندارد و اکنون درحال تحصیل در مقطع دکترای رشته صنایع در دانشگاه آزاد است.

وی گفت: علی پسر دیگرم فارغ التحصیل رشته شهرسازی از دانشگاه تهران است و اکنون در خارج از کشور مشغول به تحصیل در مقطع دکترا است.

هاشمی رفسنجانی درباره هزینه تحصیل پسرش گفت: علی بورسیه نشده است و با هزینه خودش به خارج از کشور رفته اما هزینه‌ای برای شهریه دانشگاه نمی‌دهد.

رییس شورای شهر تهران درباره وضعیت تاهل پسرانش ادامه داد: دو پسرم ازدواج کردند، یکی از عروسانم که با همسرش خارج از کشور است و خودش فوق لیسانس معماری دارد. عروس دیگرم هم فوق لیسانس تغذیه دارد و جایی مشغول به کار نیست.

محسن هاشمی درباره اینکه آیا برای فرزندانش سفارشی برای اشتغال در حوزه دولتی انجام داده یا نه گفت: نه من سفارشی نکردم چون آنها فعلا مشغول به تحصیل هستند.

بعد از انتشار این خبر در سایت خبر فوری محسن هاشمی در صفحه توئیتر خود مطلب زیر را منتشر کرد

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • شهروند بی حقوق
    0

    شما که مملکت ارث پدریتونه .خیلی جالبه همه فارق التحصیل دانشگاههای تهران و نخبه اند با این همه نخبه و ژن خوب پس چرا این مملکت رو به پس رفته و اقتصادش اینقد از هم گسسته شده قطعا نخبه هاش نخبه نیستن شاید از آخر اول اند.یه عده رانت خوار شکم پاره همه چی رو به دست گرفتند و مردم دارن از بدبختی میمیرن .باید خودکشی دسته جمعی کنیم از دست همه اینها راحت شیم

  • شاهد وناظر بر اعمال خاینین
    0

    منتظر پس گردنی الهی باشید ....گیرم که خلق را به دروغی فریفتی با دست انتقام طبیعت چه میکنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها