وضعیت قاری و داور بین‌المللی قرآن مشهد نامساعد است

رئیس هیئت‌مدیره مرکز خدمات قرآنیان مشهد گفت: وضعیت قاری و داور بین‌المللی قرآن مشهد نامساعد است و از تمامی نهادها درخواست داریم به وضعیت این قاری بین‌المللی رسیدگی کنند.

وضعیت قاری و داور بین‌المللی قرآن مشهد نامساعد است

حجت الاسلام سیدموسی سلطانی با اشاره به وضعیت نامساعد استاد مجتهدزاده؛ قاری و داور بین‌المللی قرآن کریم اظهار داشت: این استاد بین‌المللی قرآن از سال 1373 مبتلا به بیماری دیابت است که از سال 91 این بیماری تشدید شده است؛ از عوارض این بیماری این بوده که چشمان این استاد بین‌المللی قرآن بیش از 90 درصد، قلب 73 درصد، کلیه‌ها 92 درصد از کار افتاده است و مستندات آن نیز موجود است.

رئیس هیئت‌مدیره مرکز خدمات قرآنیان مشهد بیان کرد: ایشان در سال 1393 از کارافتاده تامین اجتماعی شد و از همان سال نیز متاسفانه از تمامی فعالیت‌های قرآنی محروم شده است؛ ایشان دارای دو فرزند یک دختر و یک پسر است.

سلطانی افزود: براساس مستندات ایشان روزانه باید 35 قرص مختلف استفاده کند که از سال 91 تاکنون بیش از 60 هزار قرص و کپسول توسط ایشان مصرف شده است؛ تمام مبلغی که ایشان از تامین اجتماعی دریافت می‌کند مبلغ یک میلیون و 260 هزار تومان است اما ماهیانه ایشان 500 تا 600 هزار تومان هزینه درمان دارد.

رئیس هیئت مدیره مرکز خدمات قرآنیان مشهد افزود: این استاد، قاری و داور بین‌المللی، منبع درآمد دیگری ندارد و از تمامی فعالیت‌های قرآنی نیز محروم شده است. معده ایشان به دلیل مصرف قرص‌های مختلف و بیش از اندازه دچار اختلال شده است.

سلطانی گفت: وزارت ارشاد نیز هزینه مستمری قبلا به ایشان بابت درمان پرداخت می‌کرد اما از اسفندماه سال گذشته تاکنون قطع شده است؛ نامه‌ای نیز خطاب به شهردار مشهدمقدس ارائه شده که همچنان در پروسه اداری است و هنوز شهردار دستوری در مورد آن نداده است. انتظار داریم که شهرداری که کمک‌های متعددی نسبت به مسائل هنری و ورزشی دارد نسبت به این قاری بین‌المللی نیز عنایت داشته باشد.

منبع: تسنیم

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها