شیخ در گفت و گو با خبرفوری:

همسرم در زمان ازدواج با من از معلمی خداحافظی کرد/ پسرانم هر سه در حوزه مشغول به تحصیل هستند

نماینده مردم تهران با بیان اینکه هیچ کدام از فرزندانش دارای مناصب دولتی نیستند گفت: همسر در زمان ازدوج با بنده از شغل خود که دبیری بود کناره‎گیری کرد و در حال حاضر شغلی ندارد.

همسرم در زمان ازدواج با من از معلمی خداحافظی کرد/ پسرانم هر سه در حوزه مشغول به تحصیل هستند

حجت‎الاسلام مهدی شیخ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری با پیوستن به کمپین فرزندت کجاست اظهارکرد: بنده سه فرزند پسر و یک فرزند دختر دارم که هیچ کدام مناصب دولتی ندارند و در حوزه‎های گوناگون مشغول به کار هستند.

وی درباره همسرش نیز گفت: همسرم دبیر فیزیک بود و ریاضی و جبر تدریس می‎کرد که بعد از ازدواج با بنده از کار کناره‎گیری کرد و عملا شغل خود را از دست داد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: پسر بزرگ بنده متولد سال 70 و دارای دکتری فلسفه است و در حال حاضر درجه سوم اجتهاد را در حوزه علمیه طی می‎کند و در همان جا نیز مشغول به تحصیل است.

شیخ اظهارکرد: پسر دیگرم سال پنجم حوزه را می‎گذراند و پسر کوچکم که در کلاس سوم راهنمایی تحصیل می‎کند تازه وارد حوزه شده است و تحصیلات خود را آغاز کرده است.

وی خاطرنشان کرد: تنها دخترم نیز دارای مدرک فوق لیسانس از دانشگاه علوم و حدیث است و در حال مشغول به کار نیست و یک فرزند دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تا به امروز هیچگونه سفارش و رانت خاصی را برای فرزندانم مورد استفاده قرار ندادم و آنها آزادانه و با توجه به سلایق خود در حوزه‎های کاری که دوست دارند مشغول به فعالیت هستند.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها